khelben Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kan noen gi tips om en bra skjerm lcd for gaming som ikke koster skjorta og litt til? khelben Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) L1910B er vel det beste ein kjem når det gjeld 19" LCD skjermer som ikkje koster skjorta og heller ikkje har noko særleg etterslep. Men SKAL du ha ein LCD til speling er ikkje 19" noko å satse på. Då er det 17"ere som er rådande eventuelt gå opp til 20"ere som har mindre etterslep enn dei fleste 19"ere. Viewsonic VP201S og Iiyama 511 er aktuelle modeller då (Nec 2080ux+ er jo kongen men den koster virkeleg skjorta og meir til.) mvh JanEirik Eidt: Leifen var her Endret 23. juni 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei! jeg sitter på en L1910B! Jeg spiller unreal turnament 2004 uten ettersle med dvi pluggen! Sefølgelig er det LITT etterslep, men ikke noe du kommer til å merke hvis du ikke er helt SYK gamer(som meg hehe) KJØP DEN du kommer IKKE til å angre, garantert Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Crazy_Viking: med det utsagnet vil jeg absolutt ikke stemple deg som SYK gamer, men ganske så middels av deg Jeg må si meg helt enig med Jan Eirik. Vi har sett flere skjermer enn de fleste og har pittelitt erfaring på dette området. Hvis du fortsatt ikke tror meg så er det bare å ta en titt på et par av postene mine på dette området før der jeg forklarer brukbart hvorfor det er sånn. Orker ikke gå i detaljene på det enda en gang - det har noe med pikselstørrelsen å gjøre. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kjøp no heller crt....... høyere oppløsning (på de fleste), høyere hz, bedre innsynsvinkel, ingen etterslep bryr meg lite om den veier mye og er stygg og forresten MYE billigere (de fleste, ikkje uber-pro crt'er då men men) CRT e tingen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 men nå ville da trådstarter ha en _LCD_ for gaming, ikke CRT Lenke til kommentar
Mr-Zin Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvis du vil ha lcd skjerm anbefaler jeg 17" fordi den har like stort bilde som en 19" crt. her er en skjerm som er skikkelig bra når det gjelder gaming osv: http://hardware.no/art.php?artikkelid=5454&side=20 en kompis kjøpte den og den funker supert med gaming, film osv.. den anbefaler jeg. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 høyere hz Uff, som jeg hater slikt språk. Skru opp volten, mål amperen og sørg for at du har nok av watten! ->flere hertz. Eller aller helst: høyere vertikal oppfriskningsrate. Anyway... Jeg ville nok også lest Den store LCD-testen (del 2), og fulgt rådene derifra ved innkjøp av ny LCD-skjerm. Da sikkert en Nec, Eizo eller Samsung. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Anyway...Jeg ville nok også lest Den store LCD-testen (del 2), og fulgt rådene derifra ved innkjøp av ny LCD-skjerm. Da sikkert en Nec, Eizo eller Samsung. Nå har vi jo testet en del skjermer etter den også da Les posten til Jankee så ser du hva vi til nød anbefaler. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Joda, men jeg følger ikke anbefalinger slavisk. Har hatt LG-produkter før, og de har hatt litt svak "byggekvalitet". (TV, støvsuger, DVD-spiller... De lager mye rart gitt) Så når jeg kombinerer mine egne erfaringer med gode tips fra flinke testere, ville jeg sannsynligvis ende opp på Eizo eller Samsung. Som sagt; det jeg skrev er hva jeg ville gjort Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvis du vil ha lcd skjerm anbefaler jeg 17" fordi den har like stort bilde som en 19" crt. Litt uenig der, da det er en del gode 19" CRT'er på markedet som har større synlig overflate enn hva en 17" LCD har. Jeg merket forskjell når jeg gikk fra 19" CRT til 17" LCD i at jeg fikk mindre plass. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 17" LCD tilsvarer drøye 18" i CRT målestokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå