Mickidod Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Når jeg spiller cs fks.. kommer d opp en feilmeling,,Minne kunne ikke være¨¨read'...? kan d vær noe med rammen.....skal jeg adde litt mer volt på rammrn? takk for alle svar Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er som oftest en feil på det virtuelle minnet. Ikke noe med Ram'en din å gjøre. Kjør litt scandisk og virussøk. Håper det hjelper Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hvor mye vrituelt minne har du (altså hvor mye av hardisken bruker du som vrituelt minne) ? vrituelt minne kan være deaktivert, det var det på med en gang Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Når jeg spiller cs fks.. kommer d opp en feilmeling,,Minne kunne ikke være¨¨read'...? kan d vær noe med rammen.....skal jeg adde litt mer volt på rammrn? takk for alle svar Hva slags hovedkort har du...? Ser av andre poster at du har klokket en del, og dette kan vel også være en inndikasjon på at du har klokket for langt... Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) takk for deres svar jeg har epox (hoved kort)Jeg har klokket min xp 2800+ yil 2.5 ca med 256 ramm.,..jeg er ikke så flink me pc men hva mener du me virtuell minne? Endret 23. juni 2004 av Mickidod Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg får samme feilmelding i Morrowind fra tid til annen. Kan ikke si at det er spes plagsomt. Vet ikke helt hva det er som forårsaker det, men jeg mistenker dårlig programmering av spillet. Det er ihvertfall ikke fysisk feil på minnet mitt. Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 hmm...men takk for svaret men viss du finner noe nytt så hadde det vært fint om du hadde sagt ifra Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det kan høres ut at du må øke verdiene på minne latency . Først og fremst tras/trp . Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) sorry..men hva er det? jeg er ikke så flink med pc..men vil lære for d Endret 23. juni 2004 av Mickidod Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Kossen Aktiverer du det Minne greiene,,.,,.,??? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Du må inn i maskinens bios under advanced chipset options eller noe. Se ellers i manualen til hovedkortet / maskinen om bios instillinger . Minnet har fire instillinger: 1. CAS verdi (cas) 2. Ras til CAS delay verdi (trcd) 3.Time Ras Precharge verdi (trp) 4.Time Row Active (tras) En del vanlige instillinger på 1-4 er 2-2-2-5 , 2-3-3-6 , 2,5-3-3-7 , 3-3-3-8 osv. Sjekk Adrians Rojak guide for beskrivelse av ulike bios instillinger Link Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Uff-topic: ville du at noen skulle hjelpe den stygge feilmeldingen? Norsk'n din stinker. du burde gå 5'te klasse på nytt. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Uff-topic: ville du at noen skulle hjelpe den stygge feilmeldingen? Norsk'n din stinker. du burde gå 5'te klasse på nytt. burde du ikke dytte inn en "med" inni der en plass ?? ser du hvor ? for ikke å nevne hvor vannvittig riktig du starter setningen din... kanskje du burde gå 5'te omigjen selv lille venn. Trykkleifer er velkommen og oppstår av forskjellig grunner.. Din reaksjon sier muligens bittelittegranne om lille deg som person ? voldsomt off topic ja.. og stopper der Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Lautspecher...plz Endret 27. juni 2004 av Mickidod Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det er ikke noe med maskinen da nei, det er det selve spillet som"henger" seg på en rar måte. Kan skje enkelte ganger Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 [quote name='Lautsprecher' date='28/06/2004 : 00:48']Uff-topic: ville du at noen skulle hjelpe den stygge feilmeldingen? Norsk'n din stinker. du burde gå 5'te klasse på nytt.[/quote] Skal vi skrive den riktig? [b]O[/b]ff-topic: [b]V[/b]ille du at noen skulle hjelpe den stygge feilmeldingen? Norsk[b]e[/b]n din stinker. [b]D[/b]u burde gå 5[b].[/b] klasse på nytt. Men egentlig er jeg enig med Lautsprecher, man burde ta seg tid til å skrive innleggene ordentlig. Hjelper mye og er bedre å se på. On-topic: Har du kjørt mem-test? Den finner fysisk feil på minne ditt. Du finner virtuelt minne ved å trykke: Høyreklikk på Min datamaskin - Egenskaper - Avansert (på skillearket øverst) - Innstillinger (under det avmerkede området "ytelse") - Avansert (skillearket øverst) - Endre (under det avmerkede området "virtuelt minne" Nå kan du endre alt du vil. Men pass på trykke på knappen "angi" etter at du har skiftet verdier. Mvh. Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå