lamox Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Hei! Jeg har et ASUS A7N8X-X! Er det noen som vet om det er agp/pci lock på det? Å hvis det er det, hvordan gjør jeg det? LamoX Endret 23. juni 2004 av lamox Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja, det har låsing! Tror AGP er låst til 66Mhz, men det må du sjekke...(PCI er satt til 33Mhz, og kan ikke forandres) Er ikke helt sikker, men mener du må gå i "Advanced chipset features", "System Perfomance" "User Defined". Så stiller du opp FSB og sjekker om AGP fremdeles står på 66Mhz... Ble dette forsåelig...? Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 På mitt A7N8X-deluxe er det agp lås som du må stille på 66 selv agp freqens eller noe. pci er låst til halvparten av agp altså 33 Lenke til kommentar
lamox Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Ja! Kan da prøve! Takk For svar!! Lenke til kommentar
lamox Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Har gjort det nå... Ser ut som det virker! er det noen som vet om no CPU torture program av no slag som jeg kan sjekke om cpuen går stabilt? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har gjort det nå... Ser ut som det virker! er det noen som vet om no CPU torture program av no slag som jeg kan sjekke om cpuen går stabilt? Prime95 PcMark04 SuperPI Eller Folding@Home. så gjør den noe nyttig i samme slengen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå