PaiNKillaH Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 25 pk. spindle med DVD+R, 4x hastighet og 4,7 GB lagringskapasitet Verbatim DatalifePlus DVD+R plater med 4x hastighet og opptil 4,7 GB lagringskapasitet. Hvordan er disse platene her ? Jeg har kun erfaringer med thats write dvd+r Håper på raske svar da jeg skal inn å handle i byen etterpå på forhånd takk Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ta et søk. Er flere emner om Verbatim for tiden pga den billige prisen. Etter hva jeg har fått med meg så skal de være av bra kvalitet. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er ikke det de som er på tilbud hos elkjøp?? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 jo, sikkert derfor han lurte Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 jo, sikkert derfor han lurte Har vært innom to elkjøp butikker og ingen av de har platene inne. ( Bergen) Er det noen som faktisk har funnet en elkjøp butikk som har de inne?? Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Tusen takk for alle svar Da har jeg ringt elkjøp og fått de til å holde av 6x25 spindler til meg svalbard - Ja i drammen har de på lager Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 elkjoep i aalesund hadde to fulle kasser inne idag Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kjøp på nett hvis den lokale elkjøp butikken ikke har de på lager. Koster ikke allverden med porto, du taper uansett ikke penger på det hvis du kjøper mange. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har vært innom to elkjøp butikker og ingen av de har platene inne. ( Bergen)Er det noen som faktisk har funnet en elkjøp butikk som har de inne?? Ja elkjøp Egersund hadde inne DVD+R - men ikke etter at jeg hadde vært der Alle elkjøp butikkene jeg har vært i ( 3 forskjellige) hadde DVD-R, men kun Egersund hadde DVD+R også (men de kjøpte jeg raskt). Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Har vært innom to elkjøp butikker og ingen av de har platene inne. ( Bergen)Er det noen som faktisk har funnet en elkjøp butikk som har de inne?? Ja elkjøp Egersund hadde inne DVD+R - men ikke etter at jeg hadde vært der Alle elkjøp butikkene jeg har vært i ( 3 forskjellige) hadde DVD-R, men kun Egersund hadde DVD+R også (men de kjøpte jeg raskt). Så nå har du 10x25 DVD-R og hvor mange DVD+R? Kommer det mange nye brennere til test? Endret 23. juni 2004 av OBServer Lenke til kommentar
durabit Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har vært innom to elkjøp butikker og ingen av de har platene inne. ( Bergen)Er det noen som faktisk har funnet en elkjøp butikk som har de inne?? Ja elkjøp Egersund hadde inne DVD+R - men ikke etter at jeg hadde vært der Alle elkjøp butikkene jeg har vært i ( 3 forskjellige) hadde DVD-R, men kun Egersund hadde DVD+R også (men de kjøpte jeg raskt). Okka by, okka plade Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har i alt 10 x 25 DVD-R og 11 x 25 DVD+R. Liker selv best DVD+R da disse funker utmerket på 8x i flere av brennerene jeg har....... hehe - kommer nok ikke til å bruke alle platene selv Min bror bruker og, samt kamerater ++++ Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 så snillt att du kjøpte alle før eg fekk kjøpe........... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kjøpte 2stk 25 pack av disse i dag, fungerer helt utmerket. Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) får calibration error med både + og - platene som elkjøp selger. Brenner med en nec 2500. den feilen er ofte media relatert, funker deres plater med nec 2500? isåfall hvilken fw og sw? (har prøvd alt ifra stock fw, så og si alle herries fw også de som takler 2-lags i nero og dvd decrypter), samsung plater funker derimot bra edit: årsak defekt ide-kabel, nå skal det brennes, får hele leve med to mindre disker til imorgen til jeg får tak i ny kabel. Endret 23. juni 2004 av Movadelic Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 så snillt att du kjøpte alle før eg fekk kjøpe........... hehe... tilbudet er også på nett da Lenke til kommentar
cdr Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Når kom platene på tilbud? Dødsbra tilbud ! Lenke til kommentar
walla Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 er det noe firmware til nec 2500 som gjør at man kan brenne verbatim dvd+r platene raskere enn 4x eller? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Når kom platene på tilbud? Dødsbra tilbud ! Fikk elkjøp avisa 19. juni. Så det har ikke vart så veldig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå