Clupus Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Hei! Eg vurderer nå sterkt å kjøpa meg ein P4 1.6/1.8, og eg vil då ha bra kjøling slik at den kan klokkast langt.. (jalfall litt lenger enn med boxed vifta, sjølv om det neppe er verdt pengene :razz:) Det eg då lurer på er: Virker Swiftech MCX478B (den svære saken til socketA i Socket478 versjon) bra med (støy)svake vifter? Det var nemleg nokon som sa at MCX478B'n treng ei kraftig vifte for å vera bra.. Eg vurderer litt å kjøpe ei 80mm delta vifte (136m^3/time, 52dB(A)) Då må eg jo såklart ha meg ein viftestyring.. Den bør jo virke ganske bra på 12V, men når den er nede på 6-7V? Evt. kva om eg kjøper ei litt meir stillegåande vifte og bruker den uten viftestyring.. vil det då kjøla bedre enn boxed kjølar+vera stillare? (nokon som veit ca. støynivå til boxed kjølaren?) På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-18 11:50, DoMind skrev:Hei!Eg vurderer nå sterkt å kjøpa meg ein P4 1.6/1.8, og eg vil då ha bra kjøling slik at den kan klokkast langt.. (jalfall litt lenger enn med boxed vifta, sjølv om det neppe er verdt pengene :razz:)Det eg då lurer på er:Virker Swiftech MCX478B (den svære saken til socketA i Socket478 versjon) bra med (støy)svake vifter?Det var nemleg nokon som sa at MCX478B'n treng ei kraftig vifte for å vera bra..Eg vurderer litt å kjøpe ei 80mm delta vifte (136m^3/time, 52dB(A)) Då må eg jo såklart ha meg ein viftestyring.. Den bør jo virke ganske bra på 12V, men når den er nede på 6-7V?Evt. kva om eg kjøper ei litt meir stillegåande vifte og bruker den uten viftestyring.. vil det då kjøla bedre enn boxed kjølar+vera stillare?(nokon som veit ca. støynivå til boxed kjølaren?)På forhånd takk for svar! Boxedkjøleren er veldig støysvak kjøler. Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Fint :smile: Men er det nokon som har peil på korleis Swiftyen kjøler med ei moderat/svak vifte? Eg høyrer at Swiftyen er bedre enn Alpha med effektive vifter, medan Alpha er bedre med stillegåande.. Sidan Microplex ikkje har fått inn Alpha for P4 må eg vel gå for Swiftyen :smile: Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg registrerte 8-10°C lavere temperatur med 478b kjøleribben sammenlignet med boxedkjøleren. Da var det påmontert en enermax kabinettvifte, som jeg skrudde ned til "lydløs" hastighet (Harddisk og strømforsyning laget mer lyd). Bilde av kjøleribbe med påmontert kabinettviftevifte Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-19 14:53, DoMind skrev:Men er det nokon som har peil på korleis Swiftyen kjøler med ei moderat/svak vifte? Bruker swiftech 462 på min AMD 1.4Ghz. På den bruker jeg en PAPST 37dB vifte med rehostat. Dette er en fin kombinasjon, da en kan justere ned rpm'n slikt at den blir meget stille. Skulle mer kjøling trenges, for eks ved spillig er d bare å skru opp rpm'n... Når du spiller overdøver lyden fra spillet vifta uansett.. Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Ska sei! hørtes flott ut det.. får sjå ka me kjøpe då.. Dyre nok e Swiftyen uansett :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå