bleidd Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har fulgt med på denne printerrefill-saken en stund. Ville bare si at jeg slumpet over versjonen uten DVI til 3950,- inkl frakt hos http://www.clevo-vest.com/ (trykk på "LCD Dataskjermer"). Fant den til minst 4458,- pluss frakt andre steder (og det var attpåtil itbutikken..) Kom over nettsiden i en lokal avis. Siden ser ekstremt dårlig ut, og jeg tror ikke jeg ville bestilt noe der. Men det er da bare et tips. Tydeligvis mange som liker å prøve nye aktører for å spare noen hundrelapper Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Kr. 3 950,00 inkl. mva. Fritt levert Priser er jo grei.. Men er firmaet det? Holder visstnok til på Vatne står det, ikke langt fra Ålesund her jeg bor. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 med. er jo rimelig.. men det må da være noe rart inne i bildet... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Printerrefill - The Sequel. Tviler på denne butikken har noe for seg, men jeg kan da ikke slenge dritt uten å ha prøvd den. Er det en modig sjel der ute som tør, så er det jo fritt frem. Jeg holder meg til min gode, gamle 191T. Fornøyd med den! Dessuten har jeg så mange gode erfaringer fra Netshop de siste månedene at jeg blåser i små prisforskjeller og bruker dem nesten uansett når jeg bestiller noe nå for tida... Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hva har man ikke testgjengen for Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Finfin test, men viser bare analog 17" og 19" med DVI. Hvordan er den analoge 19" da, har dere sett på den? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 MPX kjører 4990 for samme modell og bor man lokalt til slik at en liten tur til Vatne er noen få steinkast unna så er det faktisk billig . Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 MPX kjører 4990 for samme modell og bor man lokalt til slik at en liten tur til Vatne er noen få steinkast unna så er det faktisk billig . Prisen inkluderer frakt da... Vatne er vel en 20 min å kjøre herfra. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 For den blei testa i den store LCD testen del 2 her Så me har tatt den skjermen også, og er ein veldig god skjerm, faktisk var det den første skjermen me kom over som viste godt restultat på VGA inngangen. mvh JanEirik Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Der var den ja Ser ut som en grei pris. Itbutikken har satt den opp til 4492,- siden denne tråden ble opprettet... Noen som tør bestille..? Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg fulgte med i starten av printerrefill saken, men fikk aldri med meg hvordan det gikk.. Hvordan gikk det? Fikk alle som bestilte skjermene sine til riktig pris uten noe tull? Eller? Det var jo svinaktig billig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå