akarno Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei Dette er kanskje litt off topic, men det har jo på et vis noe med det å gjøre I hvertfall: Jeg tenkte på å bestille et surroundanlegg fra nettet. Skal vekk en uke fra søndag av og lurte på hvor lenge varene får ligge (i dette tilfellet en dagligvarebutikk) i tilfelle det ikke kommer frem før jeg er reist. Takk på forhånd Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 ok, takk for svar! Da er jeg trygg Lenke til kommentar
isiac Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 14 dager Er det ikke en måneds frist på å hente pakker? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Niks det står klart på hentelappen 14 dager etter at den er ankommet postkontoret . Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tre uker har jeg fått beskjed om på mine pakker (Oslo sentrum) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ok, da varierer det , sitter med en foran meg der står det 14 dager . Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Her i Horten er det 14 dager. Jeg har også hørt noe om at etter de 14 dagene så blir pakken på posten i en uke til før de sender den tilbake. Noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ok, da varierer det , sitter med en foran meg der står det 14 dager . Det står 14 dager, men om du spør de i posten (som jeg gjorde) sier de at de får ligge i tre uker. 14 dager grensen er nok bare for å skremme folk til å hente det kjapt nok det Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jobber selv i post, og pakkene ligger i 2 uker. Du får en såkalt "duplikat-melding" etter en uke (den "har du glemt noe"-lappen). En uke senere sendes den tilbake. Men - hvis du av en eller annen grunn ikke har mulighet til å hente pakken innen de to ukene, kan du ta kontakt med avsender. Hvis det er greit for dem at pakken ligger lenger, ber du dem ta kontakt med postkontoret hvor pakken ligger. Da kan i teorien pakken ligge på postkontoret i hundre år. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 I utgangspunktet er det 14 dager. Men om sommeren og i jula bruker denne fristen å utvides siden mange er bortreist på ferie. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 igjen, takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå