Alastor Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du sparer 600,- på Nokia 3200 med easytalk 900,- på Nokia 6610i med easytalk. 600,- på t630 med easytalk. Mulig dette er lommerusk for deg, men siden du er en så prisbevisst kunde, og vil ha ting billigst mulig, så er dette hele 1200 sms sånn ca, evt 700 minutter ringetid. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvordan bestiller men en NetCom kontant startpakke på siden nå, Netcom man? Må man gå til forhandler, eller? Hva er forresten forskjellen på NetCom og mthr NetCom? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du sparer 600,- på Nokia 3200 med easytalk900,- på Nokia 6610i med easytalk. 600,- på t630 med easytalk. Greit, du kommer med et par greie eksempler her. Men hvor må man kjøpe det for å få den fordelen? Meningen min er likevel at fordelen totalt sett ikke er særlig stor, fordi man har bundet seg. Hva gjør man når man vil ha ny telefon etter 4 mnd? Kjøper ny uten binding? Kjøper ny med binding, og nytt innmeldingsgebyr? For man får vel ikke videreført abonnementet sitt før det er gått 11 mnd (såvidt jeg vet - mulig jeg tar feil) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Dette er elkjøp sine priser denne uken. Sorry for at dette høres ut som reklame, men jeg bare klarer ikke at du kjører "ingen fordel" linjen din. Men, anser deg herved som motbevist (at det faktisk er fordeler med binding), og trekker meg ut av diskusjonen etter å ha svart på de siste spørsmålene dine. Om du vil ha en ny telefon i bindingstiden, kan du opprette enda et abo, da blir telefonene 200,- mindre billigere enn først. Selvfølgelig kan du også kjøpe ny uten binding om du vil. Det som er viktig, er at du vil allikevel ha spart penger uansett hva du gjør andre gangen, da du sparte penger første gangen, og sparer, eller betaler det samme andre gangen. Lenke til kommentar
Netcom man Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Hvordan bestiller men en NetCom kontant startpakke på siden nå, Netcom man? Må man gå til forhandler, eller? Hva er forresten forskjellen på NetCom og mthr NetCom? Hei! Ble vedtatt at det ikke skulle bli salg av kontantkort fra nett, da kontant kort er såpass tilgjengelig..Forskjellen på mthr kontant og vanlig kontant er prisen,skal man da ha mthr kontant ma mån registrere seg på https://mother.netcom.no mvh Tommy Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hvorfor får jeg: En feil har oppstått En feil har oppstått. Vennligst prøv igjen senere! Med Opera 7.51 Lenke til kommentar
jendor Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Because Opera sux? Neida, ikke vet jeg... Lenke til kommentar
jac Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jendor: Fatter ikke at du ikke legger deg flat og innrømmer at man lett kan spare en del hundrelapper på å kjøpe telefon med binding. Uansett hvordan du vrir og vender på det blir det den BILLIGSTE løsningen. By the way, vet ikke om det er trykkfeil men hos Siba kan man få Samsung P400 for 290kr. med active talk og for 799 med easy talk......... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jendor: Fatter ikke at du ikke legger deg flat og innrømmer at... Hvis du leser litt oppover så har jeg jo gjort det Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Personlig mener jeg binding stort sett er bare tap...... Men er det ikke så enkelt da.....at binder man seg , så er man bunden og mister litt av valgfriheten (som er viktig) til å være prisbevisst og om man har lyst og gidder.....pendle litt mellom de som til enhver tid er billigst..... En ting er sikkert...med fire mobilab og 2 operatører (hele familien)... kunne jeg aldri, aldri..... tenke meg å binde meg i mobilmarkedet i dag...(har et "young talk" med netcom) som datteren taper x kr pr samtale. Dette går ut i Sept. Da er det slutt. Vi andre er på det "frie marked og ikke har en krone i fast binding..... Og er overbevist om at sånn fortsetter vi.... Endret 25. juni 2004 av rag-fo Lenke til kommentar
jac Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Personlig mener jeg binding stort sett er bare tap...... Men er det ikke så enkelt da.....at binder man seg , så er man bunden og mister litt av valgfriheten (som er viktig) til å være prisbevisst og om man har lyst og gidder.....pendle litt mellom de som til enhver tid er billigst..... En ting er sikkert...med fire mobilab og 2 operatører (hele familien)... kunne jeg aldri, aldri..... tenke meg å binde meg i mobilmarkedet i dag...(har et "young talk" med netcom) som datteren taper x kr pr samtale. Dette går ut i Sept. Da er det slutt. Vi andre er på det "frie marked og ikke har en krone i fast binding..... Og er overbevist om at sånn fortsetter vi.... Hvis du leser tråden vil du forstå. Selv om du har binding kan du jo bare velge et annet abb. om du vil. Poenget er at telefonen + penger til abb. ut bindingstiden blir MINDRE enn innkjøp av telefon uten abb. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 ...... Greit, du kommer med et par greie eksempler her. Men hvor må man kjøpe det for å få den fordelen? Kjøper ny uten binding? Kjøper ny med binding, og nytt innmeldingsgebyr? For man får vel ikke videreført abonnementet sitt før det er gått 11 mnd Ja det går 11 mnd mellom kvar gong du kan oppgradere (nc) men bytter du kvar fjerde mnd, kan du sikkert selge den gamle og finanisere delar av kjøpet av den nye og du vil du forastt tene på det sidan du får like mykje for den gamle telefonen om du kjøpte den med abo eller utan. Når det gjeld oppgradering så blir ikkje det noko ny innmeldingsavgift. For necoms del kjem det berre innmeldingsavgift når du oppretter eit nytt nr/ porterer eit nr til netcom. Har du eit kontantkort så blir det ingen innmeldingsavgift om du oppgraderer det til eit abonnement. mvh janEirik Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nå så jeg at siden hadde kommet opp igjen, MYE bedre enn den gamle! Lenke til kommentar
talkaround Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Joda, siden er blitt oversiktlig og fin den! Men: Før var det faktisk mye raskere og enklere å sjekke webmailen! Var bare å logge inn fra forsida, mens nå må man et par hakk ned i systemet og logge inn på Min side først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå