Monsoon Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Tenkte jeg skulle anbefalle et bra map til folket. DotA Allstars er en uoffisiell fortsettelse på Defence of the Ancients som slo godt an med Reign of Chaos og det har utvikla seg til å bli et veldig omfattende spill i seg sjøl. Sammenligna med f.eks Enfo TS er det lysår foran, mens det har mindre vekt på utvikling av creeps enn Eota Twilight og Eternal Conflict. Her er selve fokusen på den helten du plukker fra et utvalg på noen og 40, ingen custom skins, men mange custom spells. Her kan du laste ned den nyeste versjonen, 5.54. Du kan suge så mye du vil, men det er et par ting du bør være obs på med mindre du ikke bryr deg om folk kicker deg fra games når dem kjenner igjen navnet ditt: Ikke slutt midt i et game. Selve spillet er 10mann maks og kan gå helt fint med minimum 3 på hvert lag, og/eller 1 spiller mer på den ene siden, men når flere slutter på likt ødelegger det hele opplegget for alle andre og det betyr at du er kjerring og fortjener å bli kastrert. Ei runde varer fra 30 til 60 minutter helt avhengig av spillerne. Det kan diskuteres om heltene er balanserte, men for hver helt er det en som kan brukes for å countre. Folk får av og til inntrykk av at en helt er ubalansert rett og slett fordi den har vært mer effektiv i nettopp den runda ved å drepe flere (mer xp) og skaffa bedre items. Suck it up. Sånt skjer. Gameplayet i seg sjøl endrer seg fra early game til late game der du i utgangspunktet helst vil ungå kontakt med alt som kan skade deg til et punkt der du kan rive ned hele opplegget på egenhånd. Heltene er allsidige, men det er 4 forskjellige klasser. Kjøtt-tankene, nukerne, frenzy og assassin typer. De to tidligere er bedre valg når du er ny, det vil ikke si dem er dårligere, men dem er ikke så fokusert på hit&run. Uansett, det har kunne jeg prata om i timer, så ta en titt om det høres halveis greit ut. Endret 23. juni 2004 av Monsoon Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Rått map spilte det my på lan i helga Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Likte DOTA bedre til RoC, nå er det jo så masse DOTA's ute og går. Men jeg likte Keys of Sealing bedre personlig, men det var ikke så mange som spilte det. :/ Eller FMVH. BEST. CUSTOM. MAP. EVER. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Ja orginalen blir ennå oppdatert mer eller mindre regelmessig og har masse fans. Begge er to gode serier med maps som ikke byr på helt den samme spillestilen. FMVH har jeg ikke vært borti ennå. Har du en link? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) FMVH Husker i mine custom gaming dager at jeg satt oppe om natta i helgene for å spille det (siden det ikke er så populært i europa, så jeg måtte spille på azeroth servern). Utrolig artig hvis man fikk full game og ikke alle er komplette idioter Prøvde en gang med at en i klanen hosta, fikk bare komplette idioter, så det var ikke så artig. Fått spilt med iaffal en av map-createrne. Artig artig. EDIT: order-fm.com Tok med sia til klanen der og jeg. Da man kan finne flere maps og slik der. Man må registrere seg men, det er lett, smertefritt og ikke minst gratis. Endret 23. juni 2004 av vaskiZ Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Spillte DOTA 3.6 RoC i går, utrolig artig. Det er kanskje det nest beste mappet jeg har prøvd. Men, ingenting og jeg gjentar INGENTING slår Mount Olympus. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 DOTA. ER. ARTIG. Men towerwars er artigere, 2vs2 edition! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå