caffeine Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg lurer på om noen her inne har erfaringer med Acer TravelMate 292 LCi og LMi i forhold til støy. Den eneste forskjellen mellom LCi og LMi som kan være utslagsgivende så vidt meg bekjent, er annerledes skjermkort (LMi har Mobility Radeon 9700). Kanskje du eier en av disse og kan gi meg noen tilbakemeldinger angående støynivå? Og hvis du har noe annet å kommentere angående den, setter jeg stor pris på det da jeg vurderer å gå til anskaffelse av en TravelMate 292 selv. Takker på forhånd for all hjelp! Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har selv 291lmi, så godt som lydløs!!, topp maskin med ultra god ytelse! Lenke til kommentar
caffeine Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Har selv 291lmi, så godt som lydløs!!, topp maskin med ultra god ytelse! Det skulle ikke være så stor forskjell mellom 291 og 292. Acer kunne fortelle at det ikke var noen forskjell rent støymessig mellom de to. Har også hatt flere 291LCi-modeller i hendene gjennom jobben og ikke merket særlig til støy. I 292LMi sitter et ATI Mobility Radeon 9700 skjermkort, men Acer kunne også her bedyre at det ikke utgjorde noen forskjell i støynivå. Noen som har erfaringer med dette kortet i forhold til varmeutvikling og støy? Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 I min 291LMI sitter det et Radeon9700, ikke noe problem med verken varme eller støy, denne pc kan du trygt ha på fanget uten at det blir ubehagelig, som jeg nevnte tidligere så er maskina omtrent lydløs, jeg er ganske så kresen fyr så når ikke jeg finner noe å klage på denne maskina så kan jeg garantere deg at du blir fornøyd Lenke til kommentar
Cera Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hvordan er skjermen, 1024*768 på en 15", blir ikke dette en for lav oppløsning? Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Skjermen er fin fin, joda oppløsningen kan være litt for lav for enkelte,men selv synes jeg det er helt topp. Maskinen er slank, godt bygget og 100% stabil. Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvordan er skjermen, 1024*768 på en 15", blir ikke dette en for lav oppløsning? Jeg har også denne modellen, og er veldig (!!) godt fornøyd, det er kun en ting som jeg er litt missfornøyd med, og det er oppløsningen på skjermen, skulle gjerne hatt litt større... En av grunnene til at jeg valgte denne er at det føles ikke som å ha en murstein på fanget, perfetk size! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå