AndArne Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hoi! Skal en tur til Bangkok i sommer og tenkte å kjøpe med meg en modchip til min Xbox. Har noen av dere peil på hvor man kan få tak i dette i Bangkok? Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) På hjørnet ved McDonalds... Nei vet du hva.. om noen vet det, så skal det kanskje litt til for å finne en spesiell butikk i en by på størrelse med Bangkok Nå vet jeg ikke om noen av de store kjedene i Tailand fører mod-chips, men du kan jo skjekke. Jeg ville bare ha kikket rundt og spurt i litt lugubre el-sjapper. Endret 23. juni 2004 av Whirush Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Pantip Plaza på Petchaburi Road er nesten garantert treff, du kan også 4etg og 5etg på MBK Center. Hvis du er i Nonthaburi området kan du prøve 4etg på The Mall Endret 23. juni 2004 av Arcus Lenke til kommentar
AndArne Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Pantip Plaza står helt klart på listen over steder å besøke. Legger inn MBK Center også. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå