Rune S Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har kommet til siste brett på Max Payne 2, og nå er jeg på et sted hvor han Vladamir er oppe på en grønn platfor og driver og hiver ned bomber. Han har sprengt bort alt unntatt hjørnene, og jeg kommer ikke videre...... Hva skal jeg gjøre? På forhånd takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du skal springe rundt og rundt for å unngå bombene hans. Samtidig må du skyte på festene til den greia han er oppi. Det er noken bolter (elns) som står rundt heile veien som du må skyte ut. Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) stemmer d..skyt på boltene på festene helt til hele shiiiten detter ned Endret 23. juni 2004 av termi.- Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Og vær forberedt på at han ikke gir seg da heller. Vladimir er en hard nøtt å knekke! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Bruk sniper til å skyte ut de grønne greiene som holder hele shiten oppe! tøft spill BTW Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Bruk heller MP`en med sikte pga da kan du skyte flere skudd samtidig og slå ut boltene. Ganske enkelt. Men husk at Vladimir er enb tøff russer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå