Asus Radeon 9800XT Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Bør jeg velde dette skjermkortet framfor x800xt? Det har jo vannkjøling osv. Er ytelsen bedre? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Om du har nok av peng så bare kjøp; bedre muligheter for overklokking og helt stillegående grafikkort er jo alltids koslig... Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Er det noe annet positivt og si om det eller? Og er det noen som kan gi meg en link så jeg kan se noen bilder osv? Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 sjå om du finner kortet på ulike webshops som www.komplett.no , www.netshop.no osv du kan og gå inn på www.gainward.com og sjekke om du finner info om kortet der. Elles er www.google.com ein fin plass å søke etter info/bilder Lenke til kommentar
TJ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvis du forstår tysk, så kan du lese denne testen av kortet. Hvis du ikke kan tysk, så bruk babelfish til å oversette. Blir ikke helt 100% riktig gramatisk, men teksten blir likevel ganske forståelig. Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Likte ikke designen på dette kortet så det gidder jeg ikke og ha. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Likte ikke designen på dette kortet så det gidder jeg ikke og ha. du ombestemmer deg fordi du ikke likte designet? Er det slik du skal sitte og se på det hele tiden da? Synes det ser knall ut jeg.. Men prisen.. Endret 23. juni 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå