Gå til innhold

Er det bare meg som synes batterilengden på K700 r

Anbefalte innlegg

Batteriet varer bare 1 dag, synes det er litt lite jeg da! Greit nok, nå har jeg lastet ned mye og brukt den en god del, så det kan nok skyldes det, men trodde den skulle holde 2-3 dager vhertfall... Andre som har erfart d, eller kan det være jeg som har fått et dårlig batteri?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett på andre forum at det er snakk om en batteriindikator-bug på K700. Telefonen sier at batteriet er helt tomt, ved å vise bare en liten rød strek i batterisymbolet, men det holder fremdeles lenge. Kan ikke noen som er så heldige å ha fått fatt i telefonen prøve det.

En annen ting er at de fleste batterier må lades opp en to, tre ganger før de gir full kapasitet.

Lenke til kommentar
Har sett på andre forum at det er snakk om en batteriindikator-bug på K700. Telefonen sier at batteriet er helt tomt, ved å vise bare en liten rød strek i batterisymbolet, men det holder fremdeles lenge. Kan ikke noen som er så heldige å ha fått fatt i telefonen prøve det.

En annen ting er at de fleste batterier må lades opp en to, tre ganger før de gir full kapasitet.

Helt riktig. Jeg har også sett en hel haug med poster rundt på forskjellige forum som forteller om det samme. Det er flere som kan bekrefte at batteriet varer en god stund, på tross at at batteriikonet viser tomt. Så her er det uten tvil snakk om en bug.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...