andesam Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Må snart få meg en 200gb harddsik til. Har sett på seagate 200gb 7200.7 sata og wd caviar 200gb sata. Utifra spessifikasjonene på komplett ser det ut som om wd disken er raskere, men den bråker til gjengjeld omtrent dobbelt så mye som seagate sin. vil helst ikke ha så veldig mye bråk. Hvilken harddisk vil dere annbefale? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er annen tråd om dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=261689&hl= Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg ville gått for seagate som jeg bare har gode erfaringer med kontra wd Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg ville gått for seagate som jeg bare har gode erfaringer med kontra wd Jeg hadde og gjort det Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Har tenkt til å kjøpe seagate disken, men er wd diskene raskere på noen måte? Lenke til kommentar
r3plica Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har seagate og e nå fornøyd.. litt treig men... Lenke til kommentar
oycob Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 wd disken bråker (etter min erfaring med min seagate disk) mindre enn seagate disken gjør! Jeg har også problemet at noen ganger når jeg forsøker å lese fra disken så henger den litt, jeg hører at den søker for harde livet, og så kommer den igjen etter noen sekunder. Egentlig har jeg lurt litt på om det er noe galt med den, men hvis det er slik den skal være så er seagate men siden alle andre har så god erfaring med seagate, så får jeg vel se meg nedstemt her.. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Altså...WD-disken er raskere, mens Seagaten støyer mindre. Denne erfaringen sitter jeg med også. Vel, det er faktisk mulig å få både i pose og sekk, hvis man våger å gå for en Hitachi-disk Endret 23. juni 2004 av KAS Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg selv har Bare WD disker. Søstern kjøpte seg Seagate nå til konfen... vel <3 seagate <3 Jeg vil anbefale seagate uansett, om du ikke vil ha Totalt maximum hastighet. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 WD støyer ikke! Det er bare tull og fanteri! Jeg har den ikke selv, men jeg har kompiser som har den, og de er veldig fornøyd. Nå vil jeg legge til at jeg har bestilt Seagate selv. Ikke at det bryr meg så veldig, men jeg skulle vel heller bestilt WD... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 WD støyer ikke! Det er bare tull og fanteri! Jeg har den ikke selv, men jeg har kompiser som har den, og de er veldig fornøyd. Nå vil jeg legge til at jeg har bestilt Seagate selv. Ikke at det bryr meg så veldig, men jeg skulle vel heller bestilt WD... Jo det gjør de! Lenke til kommentar
Raper Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har er WD 80gb PATA som er fin og ikke bråker.Kjøpte derfor en WD 160gb S-ATA som holdt på drive meg gal av en høyfrekvent "pipelyd" Den ligger nå i boden og jeg har en Seagate 160gb S-ATA som jeg ikke hører og som HDTACH påstår er like rask som den WD 160gb. Go for Seagate! Lenke til kommentar
_zk8_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har 3 WD disker 120gig og en Seagate disk 160 gig. WD er stille og rolige den første tiden og så plutselig starter dem bråke (høy frekvent lyd) alle 3 har gjort det. Seagaten gir mindre varme og er veldig stillegående. WD gir mer litt mer ytelse for penga. Jeg ville gått for Seagate... utrolig irriterrendes å ha en maskin som man ikke vil skru på pga den høyfrekvente lyden. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Finnes mange slike poster. Stenges. Lars Anders har en link til en lik tråd i sin post (andre fra toppen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg