Lockedup.net Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Snakket nettopp med komplett, men det eneste de kunne si ang. leveringstid på x800xt PE kortene var dette: Jeg har dessverre ingen sikker dato å gi deg angående det kortet. Det er forventet inn til oss iløpet av sommeren, men det er den beste "datoen" jeg kan gi nå. Noen alternativer til dette kortet? 6800Ultra ? Er det et alternativ, eller må jeg ha noe "bedre" fra geoforce for å "matche" x800xt PE ? Er det stor forskjell på x800xt PE og x800pro ? Mvh thomas Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja det er stor forskjell på X800 Pro og X800 XT PE. Når det gjelder 6800 Ultra er dette ett greit alternativ. XT PE virker hakket bedre foreløpig, men begge disse kortene er utrolig bra. Det er vanskelig å gi en klar anbefaling på hva du skal gjøre, men mitt tips er å holde seg rolig en liten stund og vente på klarere avgjørelser på ytelse mot pris. Dersom det fremdeles er som det ser ut nå, at XT PE yter litt bedre og koster litt mindre enn 6800 Ultra er det vel ikke dumt å velge ATI denne gangen. Men det vil nok lønne seg å vente litt tror jeg. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg synes det er et brukbart hopp fra x800pro til x800XT ja.. usikker på om jeg vil tørre og modde x800pro. Tror selv jeg skal ta å vente på XT'en. Kanskje jeg kjøper et Geforce men, hmm.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tatt i hensyn til at XT PE yter bedre og kan kjøpes til 4200.- vil jeg se på det som et bedre kjøp enn Ultra som koster ca 5000.- Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tatt i hensyn til at XT PE yter bedre og kan kjøpes til 4200.- vil jeg se på det som et bedre kjøp enn Ultra som koster ca 5000.- Tja.. Ultra kryper også nedover. Har sett dem til under 4800. Kan godt være de ligger under 4500 innen kort tid. Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) samme om det koster 1kr eller 5000kr, er ingen som har de inne tydligvis Endret 23. juni 2004 av Lockedup.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå