twarr Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hei! Har alltid lurt på det, det går en vifteplugg fra strømforsyningen, hvor skal den plugges? Visst ikke jeg tar feil, så er den til å vise hastigheten på viften i strømforsyningen? I så fall, på hvilken plugg på hovedkortet skal den plugges? Har forøvrig et MSI K8N Neo Plantium.. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 En hvilken som helst vifte-plugg på hovedkortet bør fungere. Hvilken du plugger den i vil bare ha noe å si for hvilket navn den vil få i BIOS. dvs. at du bør vel helst sitte den på den kontakten som er designet for det, om NEO kortet har det for å unngå senere forvirring. Hvilken kontakt dette er står i brukermanualen, og sikkert også forkortet på hovedkortet om du ser nøye etter. -Stigma Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Se i manualen , det skal være en kontakt som er merket med pwr-fan , er det ikke det er det bare å bruke en av de andre feks fan 1 Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 hei, og takk til begge for raskt svar Tror jeg bare kobler den inn på NB_FAN1 jeg.. (NorthBridge chipset fan) Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå