kasol Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Sitter nå med en dell 20" LCD, 16 ms. Den fungerer ikke helt optimalt. Jeg får ikke DVI til å virke selv om ledning virker på en annen LCD jeg har . Kjører derfor VGA. Å spille 1600x1200 på denne skjermen var en opplevelse må jeg si. Hvis jeg ikke får den DVI'n til å virker så er det vel bare å sende den i retur ? Ett annet problem er at når jeg spiller BFV og skal ut av spillet og trykker på esc blir skjerm sort og jeg får en feilmelding. Jeg må ta ctrl-alt-delete og stoppe bfv ved å stoppe prossesen Jeg er litt datanoob og ting må virke, har ikke tid til å mekke/dille for mye. Her er det plug & play som gjelder Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Tviler på at den feilmeldingen din har noe med skjermen å gjøre i alle fall. Det høres mer ut som skjermkortet. Om skjermen har feil skal du selvfølgelig reklamere på dette og få en nye en Endret 23. juni 2004 av enden Lenke til kommentar
kasol Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Tviler på at den feilmeldingen din har noe med skjermen å gjøre i alle fall. Det høres mer ut som skjermkortet.Om skjermen har feil skal du selvfølgelig reklamere på dette og få en nye en Jeg har en NEC 1760 NX LCD inne også og alt funker på den men ikke så smertefritt med dell alså. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tja, kan det være at BFV klikker på oppløsningen da? Tror fortsatt ikke det er skjermen jeg Lenke til kommentar
knut Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har den samme skjermen og den fungerer helt fint for meg. Hva slags skjermkort har du? Om du har et eldre skjermkort kan det tenkes at den ikke klarer 1600X1200 i 32bit. Prøv først å kjør i 16bit. Om du har ATi skjermkort har de et par valg i kontrollpanelet som kan hjelpe deg. Under options har du et par DVI valg. Huk av begge disse og prøv 32bit. (jeg har et ati radeon 9800 np kort, har testet med et radeon 9600 av den billigste typen og den hadde mer problemer, og måtte da gjør de endringene som er nevnt ovenfor) Lenke til kommentar
kasol Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Har ATI Radeon 9800 pro med 128 mb ram, så det skulle jo holde. Både spillet, skjermen og skjermkortet skal takle 1600x1200. Edit: A spille på en slik skjerm i 1600 x 1200 var en ren nytelse. Hvis denne Dell skjermen ikke funker så tror jeg jeg sender den i retur og prøver den største NEC'n i steden som LCD gutta her skryter opp i skyene. Selv med VGA var grafikken i BFV en ren nytelse Rent kvalitet messig syntes jeg NEC'n har gitt ett mye bedre inntrykk. Endret 23. juni 2004 av kasol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå