jingt Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er det mulig å stappe vannkjøling oppi en antec super lanboy. En evo 240 radiator, og 2 vannblokker(cpu og gpu). Hvor bør radissen være. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 med en så "stor" rad. så må du nok sette den i topplokket og ja, å instalere vannkjøling krever vanligvis litt modding/kutting Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Eller gjøre det enkelt Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) med en så "stor" rad. så må du nok sette den i topplokket og ja, å instalere vannkjøling krever vanligvis litt modding/kutting Ok, har dremmel-klonen co/tech fra clas ohlsen med diamant-skiver. Har tenkt på denne tanken som man bare plugger rett på eheim 1046/1048. Hvilken burde jeg velge??1046 eller 1048 Endret 23. juni 2004 av illvit Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 jeg har samme radiatoren, og jeg fikk IKKE plass til den i toppen av kabinettet! men det vart AKURAT plass til den i sidedøra mi, hehe! det er vel under en mm klaring fra radiatoren til skjermkortet mitt! har en miditower! det vart tragt og tugt men det gikk bra til slutt! men vist du skal dra ofte på lan og har tenkt å ha kabinettet i nærheten av monitoren så bør du finne tak i noe hønsenetting og snurre rundt pumpa, sia det er en magnet inne i pumpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå