Gå til innhold

Creative GeForce FX5200 64MB

Anbefalte innlegg

Hei!

Var ute og kjøpte meg Creative FX5200 64MB, skjønner at det ikke er noe spesiellt godt kort, men noen her kjenner sikkert kortet litt godt.

Hva kan jeg forvente meg av det kortet sammenlignet med et MX440 ?

Presterer kortet "OK" eller er det bare søppel ?

Kanskje noen vet hvordan kortet fungerer i spill som FarCry, Splinter Cell Pandora Tomorow osv også ?

Kan jeg tweake kortet noe serlig?

Ja litt spørmål, håper på noen bra svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville byttet det saa fort som mulig his jeg var deg :no:

Hvis du kjöpte det paa spaceworld ville jeg ogsaa saksökt dem (har lagt merke til at de förer det som "heftig 3d-kort som kjörer alle nye spill uten problemer)

edit: Og nei, beklager, jeg vet ikke saa mye om dette kortet. Det yter sikkert en del bedre enn gf4mx, men ikke forvent saa veldig mye mer siden dette er det mest low-end kortet nvidia produserer for tiden

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Her kan du se hvordan det yter i forskjellige spill:

http://graphics.tomshardware.com/graphic/20031229/index.html

Det ser ut til å yte litt bedre enn ett mx440, men ikke mye, men i motsetning til mx440 har dette kortet støtte for DX9.

Når det gjelder FarCry er det egentlig bare å prøve seg fram. Det avhenger av mer enn bare skjermkortet. Har du en bra prosessor og mye minne kan du sikkert spille med alt på low.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

FX5200 funker greit i Far Cry. Det scorer en vanvittig lav 3dmark01 (rundt 5k), som er under halvparten av hva jeg får med mitt Ti 4200, men pågrunn av Ti 4200's manglende Dx9-støtte, kjører FX 5200 Far Cry bedre. Har du greie specs, skal du klare å spille Far Cry helt nice med FX 5200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...