Pepsi Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 T610 skjermen er helt umulig å lese utendørs. Hvordan er K700? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 T610 hadde en STN-skjerm som ikke er så skarp og lyssterk som en TFT skjerm. Både K700i og T630 har TFT skjermer som er bedre egnet i sollys enn STN skjermer... Så ja, den er nok bedre Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Her er jeg uenig. Brukte K700 endel ute igår og hadde store problemer med å se displayet. Dårlig vær i Norge for tiden eller? ;p Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Egentlig ja... Så da trenger ikke du å blande deg inn og skryte med været i England, dårlig tidspunkt å gjøre det - Syntes skjermen var helt grei ute jeg da men... Endret 23. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Habla Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Her er jeg uenig. Brukte K700 endel ute igår og hadde store problemer med å se displayet. Dårlig vær i Norge for tiden eller? ;p Du må slutte å drikke så mye øl, ta av deg solbrillene, tørk av skjermen etter gårsdagens middag og skru på telefonen... Da vil du se en skjerm som lyser klart mot deg selvom du er en ihugga SE hater.... LOL Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du kan jo f.eks sende en PM til Øystein, og spørre om hvordan den er i Sollys her nå? det er fint vær i bergen her nå! Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du må slutte å drikke så mye øl, ta av deg solbrillene, tørk av skjermen etter gårsdagens middag og skru på telefonen... Slutte å drikke øl: uaktuelt. Øl må man ha til middagen. Dessuten var dette på jobb og der drikker vi sjelden øl (bortsett fra når England spiller EM-kamp osv...) Solbriller har jeg ikke Middag spiser man ikke før man kommer hjem fra jobb (8-tiden om kvelden). Var ute med en kollega, og vi diskuterte faktisk skjermen. begge synes den var dårlig i sterkt lys. Men men, hvor ofte bruker man mobilen ute uansett Hvis dere synes den er bra så er den sikkert det. Igår var den dagen i året med mest sol vel, så kanskje derfor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå