Jernlov Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 har creative 2.1 til data'n og den vestre høytaleren har begynt å suse, har prøvd mye rart, sjekka ledninger og kontakter, men det slutter ikke , noen tips? det er utrolig plagsomt .... takk på forhånd Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 har funnet ut at det er kontakten til høytaleren som skaper det, der du stikker inn ledningen altså, hvordan får jeg stoppet det? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Sannsynligvis er det dårlig kontakt mellom ledrene som skaper susingen. Eneste måte å stoppe det på er nok å skru opp høytaleren og skjekke at alle ledninger og kontakter sitter som de skal. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det vet jeg ikke, men hvorfor lager du en ny post når vi kan redigere?? trykk på Edit! Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Eneste måte å fikse dette på (hvis man ikke vil åpne selv) er å kjøpe nye høyttalere. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Eneste måte å fikse dette på (hvis man ikke vil åpne selv) er å kjøpe nye høyttalere. Eller gå til butikken og si at de skal fikse det hvis du har garanti. (tilogmed hvis du ikke har garanti, men har kjøpsloven i ryggen) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Trukke jeg skal satse på å åpne opp, for og ikke ødelegge noe mer, men jeg har funnet ut en ny ting, at det er pc'n som skaper susingen i ene høytaleren, for når jeg ikke har pc'n på så er høytalerne på forde, men da hører jeg ikke noe, og når jeg bare tar ut ledningen fra pc'n. rare greier Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Trukke jeg skal satse på å åpne opp, for og ikke ødelegge noe mer, men jeg har funnet ut en ny ting, at det er pc'n som skaper susingen i ene høytaleren, for når jeg ikke har pc'n på så er høytalerne på forde, men da hører jeg ikke noe, og når jeg bare tar ut ledningen fra pc'n. rare greier Det kan være en dårlig kontakt en eller annen plass på lederen som går til den høytaleren som det er susing i. Du kan jo låne et lydkort fra en nabo eller teste dine høytalere i en annens pc for å se om det er lydkortet ditt som er problemet. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hmmmm. Jeg huske rikek helt hva det het/var, men ofte kommer susing fra "støy" fra hovedkortet. Så var det noe med en magnet eller noe man kunne plassere på HKet, som gjorde atstøyen ble borte. Jeg var plaget meddet før, men så gjorde pc "adminen" noe med den, og den ble borte. Lenge siden så jeg huske rikek helt hva det var. Men på det nye HKet, har jeg ikke det problemet, selv om dette er et kjetnt fenomen blant integrerte lydkort. Noen her som vet noe mer grundig enn det her? Jeg skal se om jeg kan spore opp hva han gjorde med pcen min i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 det har ikke alltid vært sånn heller........ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 du kan jo prøve å skru litt på volumkontrollen. CD-lyden f.eks. Når jeg skrur denne opp blir det susing i høytalerne mine. ellers kan du jo prøve noen av de andre volumkontrollene og. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 vridde litt på volum greia til selve høytallerne og nå er det no more susing takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå