Gå til innhold

susing i høytaler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trukke jeg skal satse på å åpne opp, for og ikke ødelegge noe mer, men jeg har funnet ut en ny ting, at det er pc'n som skaper susingen i ene høytaleren, for når jeg ikke har pc'n på så er høytalerne på forde, men da hører jeg ikke noe, og når jeg bare tar ut ledningen fra pc'n. rare greier

Lenke til kommentar
Trukke jeg skal satse på å åpne opp, for og ikke ødelegge noe mer, men jeg har funnet ut en ny ting, at det er pc'n som skaper susingen i ene høytaleren, for når jeg ikke har pc'n på så er høytalerne på forde, men da hører jeg ikke noe, og når jeg bare tar ut ledningen fra pc'n. rare greier

Det kan være en dårlig kontakt en eller annen plass på lederen som går til den høytaleren som det er susing i. Du kan jo låne et lydkort fra en nabo eller teste dine høytalere i en annens pc for å se om det er lydkortet ditt som er problemet.

Lenke til kommentar

Hmmmm. Jeg huske rikek helt hva det het/var, men ofte kommer susing fra "støy" fra hovedkortet. Så var det noe med en magnet eller noe man kunne plassere på HKet, som gjorde atstøyen ble borte. Jeg var plaget meddet før, men så gjorde pc "adminen" noe med den, og den ble borte. Lenge siden så jeg huske rikek helt hva det var. Men på det nye HKet, har jeg ikke det problemet, selv om dette er et kjetnt fenomen blant integrerte lydkort.

Noen her som vet noe mer grundig enn det her? Jeg skal se om jeg kan spore opp hva han gjorde med pcen min i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...