Leetrune Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Så litt noob ut den lakkeringa ikke klæsj på alt med en gang.. mange tynne lag.. Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Ja, lakkeringa er helt noob! Nye bilder skal legges ut nå! (Den nye lakkeringa er ikke bedre ) Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Nå er lakkeringa ferdig (elendig, jeg veit jeg veit) På avstand er den ganske kul da Alle bilder er på [url="http://groups.msn.com/PC-bilder/"]Denne siden [/url] , regner med at de fleste er kjent med MSN Comunities Bare trykk på bilder På tirsdag drar jeg til Ålesund Data for å få LED's Alt skal være ferdig før lørdag! Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 ble ganske fint det der, gleder meg til å se kassa me plexi og led s! Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 lookin' good... venter spent på fortsettelsen Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Takk for alle svar! Var innom butikken igår, men de hadde ikke fargen jeg skulle ha!! Får vel bestille... Men nå drar jeg på leir... så det blir ikke update på leeeeenge! Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Glem hele prosjektet!! Jeg skal prøve å bygge PS2 inn i ei kasse av børsta stål Med vindu og blåe led's... Skal ha viftestyring og kaskje vannkjøling... det siste må nok vente til jeg er ferdig... Vet at jeg ikke har oppdatert denne på lenge, men nå skal det bli andre baller! ehh... boller Nå har jeg tatt av Prosessor'n vifta og magicgaten... det som hindrer meg nå (for det er jo alltid noe sant?) er en skrue med slitte gjenger og to ledninger som går fra DVD-rommen til HK...Bilder blir snart lagt ut på denne siden! Det er flere bilder fra første oppleg på de 2 foregående sidene... Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Glem hele prosjektet!! Jeg skal prøve å bygge PS2 inn i ei kasse av børsta stål Med vindu og blåe led's... Ehh.. Akkurat.. Nå som jeg faktisk fikk interessen for denne mod'en Jaja.. lykke til! Endret 1. september 2004 av MiteS Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Har bedet en moderator om å slette posten p.g.a. manglemnde framgang og interresse! Kommer tilbake med en ny post om dette når Jeg har kommt igang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå