Gå til innhold

Kan en moderator slette denne?

Anbefalte innlegg

Hopp til side siste side for å få med det som skjer nu!

Nå tørker det siste laget med spraylakk på Playstation2'en min, planen er å sette in et par Revoltec NB Freezer kjøleribber istedenfor de gamle (Blå selvsagt!)

Når det så er gjort skal jeg begynne å lage vindu i boksen, vinduet skal vise litt av CD-rommen og begge kjøleribbene. Grunnen til at CD-rommen skal vise er at jeg har skrudd av dekselet til den og lakka det også :wee:

enkte det ville gi fin effekt gjennom vinduet... Når alt dette er på plass, skal jeg begynne å montere LED's i kassa, jeg vil ha minimum 4 LED's og følgelig to invertere. Men hvordan i smellvette skal jeg montere de? Å koble LED'sa til inverter er vel en smal sak, men hvordan skal jeg få strøm?!?

Jeg har extremt lite lyst til å lodde på hovedkortet, kan jeg bruke klokkebatteri?

På forhånd takk for alle svar :p

PS: Fargen er en litt småfemi blåfarge, (den så bedre ut i butikken! Jeg sverger!!)

PS2:Blå LED's åffcårsje... ;)

Endret av Data_Noob [cB]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eventulelle bilder finner dere på denne siden bare trykk på Bilder... Skal legge de inn nå! :)

Ikke prøv å trykke av fronten på DVD-Rommen!! Ekke sikker på om den virker nå... :cry:

leds og inverter? katode og inverter eller leds?

Har ikke peiling! Dervor jeg spør vøtt ;)

Skal ikke koble noe inverter til LED's.Tviler på at det går godt.

Hva mener du? :huh:

Jeg skal legg ut bilde av innsiden ja, skruene er under "føttene" eller hva f*** de kalles på PS2'en...

Den nye fargen blir oransje og mørk/navy-blå :wee::huh:

:blush: Jeg får ikke til å legge ut bildene direkte i thread'en :blush:

Lenke til kommentar

Batteri? WOOHOO :w00t::w00t::w00t: Stort enklere blir det vel ikke?

WOOHOO :green::thumbup::w00t:

Da skal jeg på el-butikk i morgen! I Ålesund! :)

Marius_EV Skrevet 24/06/2004 : 00:32

En sykkellykt. En sånn med hvitt\blått diodelys.  (frontlykt)

:huh: Tror jeg setter opp vanlige LED's ja... :yes:

Sett at jeg bruker 5V LED's, hva slags batteri bør jeg bruke hvis jeg skal ha 4 LED's? Kan noen være så snill og sette opp et raskt koblingsskjema? Paint holder lenge! :)

PS: Skal kjøpe Sprayakk også i morgen, går nok for noe litt dyrere enn Europris-dritten jeg brukte første gang... Lakken hefter godt, men fargen på toppa avviker ganske mye fra den egentlige fargen :dontgetit:

For øyeblikket ser maskinen litt småfemi ut, men blir bedre med orasje/svart da! Dropper Blå Litt mye styr med det ;) *latsabb*

Lenke til kommentar

I dag drar jeg til "byen" (misforstå meg rett, jeg bor i en by, men vi kaller Ålesund "byen" ;) ) - og kjøpe LED's :yes:

Noen som kan fortelle me hvordan jeg editer thread'enen? Sånn at jeg kan Legge mange beskjeder i en thread.... Ble liksom litt unødvendig med "tre på rad" da :p

Vinduet og LED'sa blir nok satt inn i morgen!

PS: Sov ikke en dritt i natt, så utpå kvelden kan Leifene fordoble seg! ;)

Lenke til kommentar
Du an jo koble LED`s til batteri da, sinden du ikke ville begyne å lodde noe inni der...dette kan bli fett! :thumbup:

trenger ikke lodde for og bole noe på 12v i en ps2 da. tror jeg har bilder på www.home.no/stidz

til ledsa kobler du jo bare 2 i serie med en motstand og gjør sånn jeg gjorde. men isoler godt. som du ser er det ikke isolert på bildene mine men det var for og vise hvordan jeg hadde gjort

Endret av stidz
Lenke til kommentar
den star imellom Report aa quote

*Famler i mørket* ;)

Supert det Stidz, men siden jeg er helt noob på dette, kan du forklare hva du mener i norske termer? :p

EDIT: PS2-delene tørker i dette øyeblikk, oransje og svart :)

EDIT2: Fant ikke LED's idag, men jeg vet ihvertfall hvor jeg finner dem neste Tirsdag ;) På Ålesund Data :yes:

Endret av Data_Noob [cB]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...