ellatin Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Mener å ha hørt noe om at det kommer PC-versjon til høsten. MS har skrevet XBox-only, og vil beholde det merket noen måneder, men slik salget går for tiden av XBox, kommer nok Bungie til å ville slippe et så bra spill på flere platformer. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Halo har solgt litt over en million på verdensbasis, men allikevel er det en PC versjon på vei. (merk at dette ikke er så imponerende, da Smash Bros Melee til Gamecube har solgt nesten 2 millioner.) Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-18 11:56, Roamer skrev:Halo har solgt litt over en million på verdensbasis, men allikevel er det en PC versjon på vei. (merk at dette ikke er så imponerende, da Smash Bros Melee til Gamecube har solgt nesten 2 millioner.) Er ikke dette to VIDT forskjellige spill? At en FPS (til KONSOLL)selger overe 1 mill synes jeg er bra. Noen sjangrer selger bedre. Vel og merke de som er rettet mot.. hold pusten... BARN! Vet dere hvorfo? Jooo... fordi at det er det som er mest populært fordi de gnåler seg til alt mulig. En fin parallell her er kinobesøk på "voksne" filmer og barne-filmer. Det er alltid unntak. Men det er en grunn til at familiefilmene ofte gjør det mye bedre enn mer "seriøse" filmer som faktisk har en god historie med (sikkert ukjent ord for Van Damme fans med flere =) Character Development. *host* Jeg klarer alltid å blande inn mye dritt, men det er jo en viss logikk, en rød strek som norsklæreren (la henne hvile i smerte) min ville sagt. Må bare nevne at Halo har den beste singleplayeren siden Half-Life. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 gjetter på at det blir den feteste multiplayer'n siden cs også! tenk det, da.. noen kruser rundt med fete kjøretøy, mens det sitter noen med kanon bak! oh! gleder meg til HAL0! ________ / ` | | ________/ en pudding, eller HALO-logo.. _________________ Torden-fjærkre 1333MHz 512MB DDR RAM MSI GeForce 2 Pro 64MB DDR 30GB+40GB@7200RPM slut-in pioneer DVD 24x plextor Nikon CP 775 [ Denne Melding var redigert av: kjerts på 2002-04-19 15:25 ] Lenke til kommentar
kdog Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 æsj.. d funka dåli.. ligner ikke en pudding, en gang... Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Mulch, Super Smash Bros. Melee har en såkalt "teen"-rating. Det samme som f.eks. Dead or Alive 3. Skjønner ikke hva du tenker med noen ganger. Har du hørt om Goldeneye? Til nintendo64, og jo det var et FPS, og oj! Det solgte bedre enn Halo. Det er flere grunner til det. _________________ "You can go a long way with a smile. You can go a lot further with a smile and a gun." - Al Capone [ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-04-19 17:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå