A.J Green Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Jeg oppdaget at den volumjuseringsgreia på venstre side på min smsung e700 er presset inn på nedre halvdel slik at jeg ikke kan senke volumet. Er det realistiskå få ny mobil når sånn som dette herper seg? har bare hatt den i lomma liksom. Endret 23. juni 2004 av ericthelord Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kommer egentlig ann på hva som er selve problemet, at mobilen har fått seg et "slag" eller bare en fabrikk feil.. Jeg vil anbefale deg å gå til et verksted for å få skjekket dette og se om du kan få det på garantien... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 jeg har hatt den i lommen thats all, den har naturligvis presset seg litt mot bukselommen men mye. Jeg har venner som har hatt denne mobilen mye lengre med meg med helt fint fungerende sideknapp. Må jeg virkelig gå til verksted før jeg bare kan gå til elkjøp og si hør her denne skal kunne tåle å stå inntill bukselommen uten å bli ødelagt.? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 De vil nok sende den inn alikevel så kommer på det samme da :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå