Tjohei Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Noen som vet noe som helst om en evt. oppfølger til SX1? Eller er jungeltelegrafen helt tyst? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Utenom de spekulasjonene som svermer rundt i forumet tilclub siemens og dårlige photoshop bilder er det nok heeelt tyst... Tror personelig at en ny oppfølger kan ventes bli presantert etter at alle de fremviste 65-seriene har kommet ut på markedet, eller rundt den tid engang. Tror at en "SX2" vil komme ut rundt juletider/1 kvartal 2005... :-/ Endret 23. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Utenom club siemens sine egne spekulasjoner Hva mener du med Club Siemens' egne spekulasjoner? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ah, unnskyld, du har helt rett der, skikkelig skrivefeil: Mente brukerne i forumet til c-sm sine spekulasjoner... Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har ikke dette emne vært oppe før? Men jeg håper at hvis det kommer en oppfølger så håper jeg den ser anderledes enn den SX2 som Club-Siemens har laget! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Men jeg håper at hvis det kommer en oppfølger så håper jeg den ser anderledes enn den SX2 som Club-Siemens har laget! Du gjør samme feil som jeg gjorde nettop Ikke club siemens, men noen av brukerne til forumet i c-sm Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Utenom de spekulasjonene som svermer rundt i forumet tilclub siemens og dårlige photoshop bilder er det nok heeelt tyst... De spekulasjonene, er det stort sett ønsketenkning, eller? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvis SX2 () kommer til å ha ganske normalt tasteoppsett og fortsatt er ganske billig, så blir det kanskje den som blir min neste!! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Jepp, vanlig tasteoppsett og megapixel kamera er alt de behøver å endre fra SX1 for at den skal bli en vinner for meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jepp, vanlig tasteoppsett og megapixel kamera er alt de behøver å endre fra SX1 for at den skal bli en vinner for meg. Jeg trenger egentlig ikke megapixler tror jeg.. Det gjør prisen så mye høyere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå