roolf Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har ADSL fra NGT (Delta 2300/640). De siste par månedene hatt problemer med broadpark-mailen min. Kjører Outlook Express og når jeg trykker på les/send meldinger, hender det at at jeg får feilmelding "response timed out" eller lignende. Det virker ikke som om programmet får kontakt med mail-serveren til NGT. Internett fungerer fint, så feilen kan ikke være at maskinen ikke har kontakt med nettet. Det merkelige er at henting/sending av mail fungerer noen ganger (dog litt tregt), mens andre ganger ikke, uten at jeg har endret noen innstillinger. Er det andre som har opplevd samme problemet eller som har forslag til løsning? Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har selv merket litt trøbbel den siste uken - Har Echo Nextgentel linje. Må som regel sende forespørsel på "sende/motta" 2 til 3 ganger. Er jo forsåvidt ikke så veldig problematisk, og jeg regner med at det går over, da jeg har opplevd lignende før og det ordnet seg som etter en uke eller to. Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Samme problemet her. Har Delta linje og bor i Oslo. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Ok, skjønner at jeg ikke er alene. Antar at problemet ligger hos NGT da. Får håpe at de snart får skikk på mail-serveren sin. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det samme skjer innimellom her i gården også, på alle maskinene som er koblet til. Ender så å si alltid opp med å få sjekket mailen, etter et par trykk liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå