Smyegel Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har et problem med noen digital bilder jeg absolut skulle hatt tak på, det som skjer er at når jeg åpner bildene så kommer ikke bildet opp, men når jeg ser på picture preview i utforskeren så kan jeg se bildene. Er det noen som vet om det er noen måte å få fikset disse bildene på ? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvordan forsøker du å åpne bildene ? Har du kanskje avinstallert et program som var satt som det som skulle brukes til å åpne bildene ? F.eks. hvis du har ACDSee inne må du kanskje inn og be det programmet om å ta over ansvaret for bildeformatene igjen. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Smyegel, du forteller ikke hvilket program du forsøker å åpne bildene i eller om dette skjærer seg når du prøver å åpne dem fra utforsker. Jeg har tidligere svart på et lignende spørsmål, sjekk om denne tråden kan være til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå