bjahoff Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 1) Ja, kvar 14. dag 2) ja, oppdaterer kvar dag, skanner ikkje manuelt 3) Nei 4) Ja 5) Ja Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hjemme: 1) Nei 2) Ja Norton2002 Hvis ja: a) Norton gjør det automatisk B) Av og til når jeg gidder å starte den før jeg legger meg. 3) Ja Zone Alarm Pro 3.0 4) Nei 5) Nei Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hjemme 1. Tar ikkje backup, men synkroniserer mail, favoritter og mine dokumenter med den bærbare. Vil jo ha det likt som heime når eg er ute å reiser. 2a. 1 - 2 ganger i uken 2b. Aldri 3. Ja, HW & SW 4. Nei 5. Nei Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hjemme: 1) Langt ifra ofte nok. Vet ikke hvor sjeldent. 2) La inn i går. Norton AntiVirus 2002. (Lovlig, kjøpt fullversjon, faktisk! Be proud of me.) a) Lar den laste ned oppdateringer automatisk. 3) La inn software-firewall i går. Skal legge inn bedre i dag. 4) Nope. Vet ikke engang helt hva det er. 5) Nei. Men om noen gir en til meg, skal ikke jeg nekte å ta imot. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Har egen server der alle viktige filer ligger på. Tar ikke backup av den, kjører heller ikke Antivirus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå