Woa Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Har frem til nå brukt Nero som mitt brenneprogram men så skulle jeg teste det innbygde brenneprogrammet i xp og etter det får jeg ikke Nero til å funke. Begynner helt normalt men stopper opp når det kommer til 5%. Har prøvd og avinnstallere Nero å innstallere det på nytt men det hjalp ikke. (får brent med Winxp). Er det noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre for att jeg skal få Nero til å funke igjen. Lenke til kommentar
Knutinsen Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Hadde samme problem som deg. Jeg tror jeg kom til 8%, og så stoppet det hver gang. Jeg gikk inn på kompatiblitet på snarveien, og der tror jeg jeg stilte den på Windows 98/Me. (Eller så var det NT eller Win 95, sitter ikke på den maskinen nå). Da fungerte CD-copy i Nero, men jeg får ikke laget liste over filer manuellt. Da krasjer Nero, men til det kan man jo bruke funksjonen i XP. Lenke til kommentar
Woa Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Takk for svar men det hjelper dessverre lite når jeg ønsker å bruke funksjoner som multisession og imageburning for da må jeg nesten inn å velge filer. Så vidt jeg vet støtter ikke xp multisession og imageburning.(multisession på cd-r ikke cd-rw) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Har du vært inne på Windows Update? Lenke til kommentar
kloss Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 har aldri hat det problemet har vert innom winupdate mange ganger da. Har plextor scsi brenner 12x. last ned noen aspi drivere og se om d funker da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå