magfa Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Aldri hørt om ham. Kjøp det nyeste Nordic tattoo magazine, der er det en reportasje fra Oslo tattoo convention.. veldig mye bra, og det står hvem som har tatovert under bildene. ok, det skal jeg kjøpe. Foresten om du gidder å sjekke litt om "jobben" hans her ville det hjelpet meg litt siden du har mere peil på BRA jobb en meg... http://www.bmezine.com/tattoo/miniport/ljt001.html ser du noe som ikke ser helt bra ut? eller ser det greit ut ? Endret 2. juli 2004 av magfa Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Min helt subjektive mening (nei, dette er ikke et personlig anrep til alle dere som føler dere truffet) er at tatoveringer er primitivt og STYGT. De fleste (hvertfall de jeg har prata med/hørt om) angrer på at de gjorde det i senere tid. Noen veldig VELDIG få kan være tøffe på noen VELDIG få personer, men det er jo hver sin mening. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Jeg syntes heller ikke dødning hoder, kors osv er spesielt kult. (hvertfall ikke "I love mom"). Hjerte med "I love mom" i er state of the art! (JO, kinesiske tegn og tribals er oppbrukt. De er så lite kreativt. En unik tribal skal være så unik for å være nytenkende at det nesten ikke ligner en tribal. Da skal jeg kalle det kreativt ) Endret 2. juli 2004 av dub Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Magfa: helt kurante greier. Ikke noe voldsomt imponerende, men jeg har også sett mye verre. Skal du se imponerende, sjekker du ut www.tomrenshaw.com eller www.rhernandeztattoos.com .. de er så dyktige at det er rent ekkelt. Dr.X: folk som angrer på at de gjorde det, har som oftest ikke tenkt særlig mye over hva de gjorde. Det er veldig, veldig mange som bare tar en tatovering bare for å ha gjort det (gjerne med en gang de blir 18, og gjerne etter å ha tittet gjennom en vilkårlig motiv-mappe i fem minutter), og svært mange av disse vil angre. Synd, men sant. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 det han lager der er jo helt sykt bra... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Skal du se imponerende, sjekker du ut www.tomrenshaw.com eller www.rhernandeztattoos.com .. de er så dyktige at det er rent ekkelt. Sweet mother of Jesus Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 "Mamma, veeeet du ka? Eg har fått.... nei glem det..." Lenke til kommentar
magfa Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 er du flink til å tegne og fantasere psilocybe? send meg en pm om hva du skal ha i $ for å tegne en for meg med hjelp av noen bilder og tanker. har du tid og om du gidder så si fra. men haster litt.. skal dra neste fredag eller om det er andre der ute som er flinke,. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Sweet mother of Jesus Dette er en god tatovering. Dette er en dårlig tatovering. Skriv bak øret, gutter og jenter. Ikke dårlige tatoveringer. Edit: Magfa: jeg er piercer, jeg driver bare med tatovering sånn på siden. Få det gjort hos folk som lever av det, og har gjort det en del år. Endret 2. juli 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Altså mange tattoveringer som er stygge å noen er dritfine. Noen tattovører skulle faen ikke fått lov å tattovere fordi byller å sår oppstår fordi de rett å slett ikke vasker utstyret etter forrige mann.Dødningsskalle osv er rått. No I love mom er bare piss.Åsså må man huske på det at man skal ha den tattoveringen hele livet sitt så da er det greit å ha planlagt også.Så er armer og diskre på brystet fint Tenk deg vis du har en fugl på brystet da.Når du er 50-60 år ser det ut som fuglen er kjørt på,skutt å finni i en søppelhaug.Rett å slett stygt.Bare så du vet det lixm Kos deg i utlandet Lenke til kommentar
magfa Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 sjønner. hmm dritt skulle nok starte detta litt før, plutselig er det for sent.. mulig det ikke blir tattoo før jeg kommer hjem . blir bare dumt om det blir stresse opplegg. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Dette er en dårlig tatovering. Den som tatoverer seg dette et sted er stein stein gærn i huet. Styggeste jeg har sett på flere år ! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Dødningsskalle osv er rått.No I love mom er bare piss. Du byttet om gitt. Bare en liten feiltagelse Dødningshoder er kjipt. I love mom er top of the crop. SÅNN! :!: Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Dødningsskalle osv er rått.No I love mom er bare piss. Du byttet om gitt. Bare en liten feiltagelse Dødningshoder er kjipt. I love mom er top of the crop. SÅNN! :!: trokke det. En med dødningskalle vet hva han skal imponere med En med et hjerte med "I love mom" kommer tydeligvis te å holde te hjemme te han råtner med fjernkontrollen i hånden.Sånna mammaelskere går ikke Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Dødningsskalle osv er rått.No I love mom er bare piss. Du byttet om gitt. Bare en liten feiltagelse Dødningshoder er kjipt. I love mom er top of the crop. SÅNN! :!: trokke det. En med dødningskalle vet hva han skal imponere med En med et hjerte med "I love mom" kommer tydeligvis te å holde te hjemme te han råtner med fjernkontrollen i hånden.Sånna mammaelskere går ikke Hvis du tror eneste symboliken i "i love mom" er hva som står så.... Endret 4. juli 2004 av dub Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 mener at avalons logo ville gjort seg godt, og kanskje skaffe deg en digg jobb hvis den er godt synlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Der tar du skammelig feil. Forrige generasjons arbeidsgivere (de oppi 40-50 årene) ser generellt sett veldig ned på synlige tatoveringer, da dette "skremmer bort kundene". Det er forhåndsdømming ja, men faktum. Man bør ikke ta tattiser man ikke kan dekke til i jobbsammenheng. Med en gang du er i en slags public-jobb, som å stå i kassa på en butikk, kiosk e.l. forlanger de nesten at du dekker over tatoveringer ellers blir du bare forbigått..sånn er livet idag. Har ingen selv, men har venner som har blitt regelrett nekta jobb fordi de har for synlige tatoveringer. Endret 5. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det var nok sikkert en jobb på Avalon han mente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå