tøs Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Haha.. Mange elendige forslag her.. Tattis er ikke bare for skjømenn, mulig det var det for ti talls år siden.... Herre for noen eledige forslag.. Greit nok at den første tattisen ikke blei helt bra, men jeg kommer da ikke til å ta noen tattis med "i love mom / dad" og laaangt i fra noe HW logo.. Endret 24. juni 2004 av tøs Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Søt sjømann det da.. Kunst med puls, formoder jeg. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 psilocybe; http://home.no/psilocybe/kjekt.html Skulle sett denne litt tideliggere veit jeg.. Men man lærer beste på den tungvinne måten.... Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du må tatovere heile ryggen med verdens fineste merke, Liverpool-logoen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Top 4 tattis-klisjèer: 1) Tribals (Spesiellt på armen og/eller korsryggen) 2) Kinesiske tegn 3) Drager 4) Tegneseriefigurer, gjerne på rompa. Ville egentlig holdt meg unna det mest ordinære. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Tattover deg dønn lik som Psilocybe er tatoovert Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 En 8-ball på hver hånd + én i panna. Er også enig i at det er utrolig kjipt med tribal og kinesiske tegn. Det var litt artig for 10 år siden da ikke enhver tenårings-skjøge hadde dem, men idag blir det bare kjedelig og ekstremt uoriginalt... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 synes ikke tribal er klisjé som kinesiske tegn. det som er teit med de kinesiske tegnene er at mange ikke vet hva de betyr engang.. tribals derimot kan være origniale og kule. hvis jeg skal få meg en tattis tror jeg det må bli en tribal eller kanskje en liten skorpion Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 "Tribal"-tatoveringer er et ganske bredt og diffust begrep. Selv de sirklene jeg begynte med på utsiden av underarmen kan defineres som "tribal". Mange tribals kan være enormt kule, men dessverre er det alt for mange som bare plukker noe fra en mappe hos tatovøren og får det smekket på armen. Da er det heller bedre å gå til en anerkjent tatovør og la ham/henne utfolde seg litt. En kul tribal skal passe til den som bærer den. Formen bør følge linjene i musklaturen, og det får du ikke på noen annen måte enn å la tatovøren tegne rett på huden. En forsvinnende liten tribal, slik som den jeg hadde på armen tidligere, er bare tragisk. Atter en gang: oppsøk en dyktig tatovør. Bruk heller et par ekstra tusenlapper på å få en tatovering du er 100% fornøyd med, istedenfor å bruke litt mindre penger og få en tatovering du ergrer deg over. I Bergen kan jeg egentlig bare anbefale Roger på studioet hvor jeg jobber, samt Thomas, Sandy og Jannicke hos Let's Buzz (Bergen tattoo studio). Lenke til kommentar
tøs Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Top 4 tattis-klisjèer:1) Tribals (Spesiellt på armen og/eller korsryggen) 2) Kinesiske tegn 3) Drager 4) Tegneseriefigurer, gjerne på rompa. Ville egentlig holdt meg unna det mest ordinære. Bull... Det kommer helt ann på hva du gjør med det selv. Hvis du forandrer og lager tribalen unik, er da dette ingen klisjè. Jeg syntes tattovrering er spennende og kult. Men tanken på å ta en pusekatt lignede form på ryggen gjør meg kvalm. Jeg syntes heller ikke dødning hoder, kors osv er spesielt kult. (hvertfall ikke "I love mom"). Jeg skriver heller runer (noe som jeg har vært inne på), enn kinesiske tegn. Men dette gir vell kanskje folk litt feilaktige tanker. Med tribals finnes det som sagt, _mange_ variasjoner og "arter", mye kult å finne..Se om jeg får tak i noe digital kamera, slik at jeg får vist resultatet på lørdag. Holder til i drammen, så det blir vell en av shappene der.. Endret 25. juni 2004 av tøs Lenke til kommentar
magfa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Virker som du har litt peil Psilocybe, har funnet et tribal tattoo på nettet som jeg skal bruke som utgangspunkt i den neste tattoo'en min. men den skal tas i Bangkok om 2ukers tid.. for å sleppe å forklare på dårlig engelsk til en Tahi, ville det beste vært å få en til å tegne den for meg her i Norge først... har du noen forslag om hvordan jeg kan fixe det? foresten hva er nicket ditt i DC? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Ta en titt på hjemmesiden min under 'bodyart -> kjekt å vite', så får du se hva jeg mener om å ta tatoveringer i utlandet. Du kan jo printe den ut og høre om en tatovør gidder å tegne noe opp til deg, vel vitende om at du ikke kommer til å ta tatovøren hos ham/henne. DC? Desert Combat eller Direct Connect? [gneser]psilocybe og [ngt.no][2mbit]psilocybe henholdsvis. På Paradise-hubben (310GB sharelimit) er jeg [REG]psilocybe. Endret 1. juli 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Noe originalt? Tatover "Made in norway" under foten eller bak øret. Edit: stfu Endret 1. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
magfa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) seff Desert Combat,,, ja vet det om utlandet. men selv har tatt 1 i Phataya for 5 år siden ble fin som fy den. men seff kan jo være sjangse spill om du ikke følger med. mm noen å anbefale rundt Oslo område som er grei bra og rimelig? heh (på tegning) Endret 1. juli 2004 av magfa Lenke til kommentar
magfa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) hørt om Lil'e Joe ? skal vist være bra.. får kansje prøve han. (Bangkok) synes du at han er flink+ psilocybe ? Endret 1. juli 2004 av magfa Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Aldri hørt om ham. Kjøp det nyeste Nordic tattoo magazine, der er det en reportasje fra Oslo tattoo convention.. veldig mye bra, og det står hvem som har tatovert under bildene. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Skulle tatovert Opel under føttene, så kan du tråkke på Opel resten av livet =) Ville det gjort vondt å tatovert under føttene tro? Er såvidt hud der jo Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Inni hendene er hvertfall vondt ! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Midt under føttene er ikke særlig behagelig, nei. Fargen vil heller ikke sitte særlig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå