Mr_Sunde Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Fant et lite utdrag fra ei heimkunnskapsbok fra 50 tallet Lettare sjåvinistisk, men 50 tallet er jo sjef http://guttatm.rjhproject.net/phpBB2/viewt...ht=heimkunnskap Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hehe.. arti den der utrolig at det virkelig var sånn om det er "gode gamle dager" kan diskuteres Takker og bukker for likestillingen Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 hmmmm..... stygg sak.... ???? Genialt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 sånn vi gutter vill ha det + at damene jobber i tilleg nei da bare tuller da Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Morsomt å lese, men hadde blitt drøyt kjipt i realiteten tror jeg.. "nå er jeg kåt, bend over girl" hadde blitt litt kjedelig i lengden! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Morsomt å lese, men hadde blitt drøyt kjipt i realiteten tror jeg.. "nå er jeg kåt, bend over girl" hadde blitt litt kjedelig i lengden! jakten er halve moroa! Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Morsomt å lese, men hadde blitt drøyt kjipt i realiteten tror jeg.. "nå er jeg kåt, bend over girl" hadde blitt litt kjedelig i lengden! jakten er halve moroa! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hmmm... trodde det var et utrag fra agendaen til KrF jeg. Ganske syke greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå