DMN Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Når det gjelder sol og roaccutan, så vil jeg anbefale å bare ta kurer om vinteren. Jeg endte opp med 2. grads forbrenning i ansiktet etter en dag i sola Lenke til kommentar
Gjest Glenn- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Når det gjelder sol og roaccutan, så vil jeg anbefale å bare ta kurer om vinteren. Jeg endte opp med 2. grads forbrenning i ansiktet etter en dag i sola Soppas ja.. Men saken er jo slik at nå tar jeg kuren på sommern, så da hjelper ikke din anbefaling meg der. Noen som bruker noe andre produkter for å holde seg brun? Jeg er bleik som en same... Har hold meg innendørs hele mnd med dette fantastiske været... Er nesten litt flaut.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Soppas ja.. Men saken er jo slik at nå tar jeg kuren på sommern, så da hjelper ikke din anbefaling meg der. Noen som bruker noe andre produkter for å holde seg brun? Jeg er bleik som en same... Har hold meg innendørs hele mnd med dette fantastiske været... Er nesten litt flaut.. Jeg gikk på roaccutan sist sommer, men var allikevel mye ute. Var bare litt påpasselig med å bruke solkrem, samt at jeg gjerne tok på meg t-skjorta om jeg ble stående mye i sola. Ble vel ganske brent på ryggen en dag, men det hadde jeg nok blitt uten roaccutan også. Bare du ikke blir småparanoid pga. roaccutanen, og bare er littegrann fornuftig mtp. sola, tror jeg ikke du vil få noe problem ved å gå på roaccutan om sommeren. Lenke til kommentar
Gjest Guest_joakim_* Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Når det gjelder sol og roaccutan, så vil jeg anbefale å bare ta kurer om vinteren. Jeg endte opp med 2. grads forbrenning i ansiktet etter en dag i sola fikk beskjed at det ikke skulle være et alt for stor problem å sole seg eller være lenge i solen om jeg brukte solfaktor 15 Lenke til kommentar
Gjest Guest_joakim_* Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 by the way, begynte akkurat på kuren selv, for vell en uke siden, så er litt spent hvordan det kommer til å gå i sommer selv Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvorfor logger folk seg inn som gjest? det er ingenting å være flau over. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg ville ha egentlig hatt et lite opphold med Roaccutan når du skal til Kreta. Hvordan går det btw med kuren Matias? Lenke til kommentar
Gjest Glenn- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja det er mulig man kan sole seg hvis man bruker veldig høy faktor.. Men bruker man "15+" faktor blir det jo mer som en "sunblock" blir jo ikke så veldig brun av det....Ikke det at det å bli brun er det viktigste for meg, men hvis folk vet om noen metoder hadde jo det vært supert! Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Må du nødvendigvis sole deg for å få litt farge da? Holder å bare oppholde seg litt ute. Accutan virker helt dustete hva bivirkninger angår forresten, men jeg forstår at folk som er skikkelig berørt av kviser benytter seg av det. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vet du hvor lenge Roaccutan er i kroppen? Tar mine siste piller på Torsdag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ok, så virkningen på Accutan kan komme etter kuren også? Var egentlig ingen grunn til at jeg spurte, men ville bare vite det. Vet du hvor lang tid det tar før bivirkningene går bort som tørre lepper? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvis jeg får tørre lepper og vond rygg for alltid så går jeg å henger meg Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Blir i kroppen en stund ja, er vel derfor det anbefales for kvinner å vente med graviditet i en stund etter fullført kur. Lenke til kommentar
Gjest Glenn- Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Raste: Nå som du er ferdig med roa: Er du kvitt kvisene dine? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Går nå på basiron og smører på hver kveld. Har planer om å gå over til å smøre på to ganger daglig. Men hvordan skal jeg gjøre dette? Smører på om kvelden, vasker av om morgenen + påfører fuktighetskrem, hvor lenge skal jeg da vente til jeg tar på basiron, og hvor lenge skal den være på før jeg skyller den av? Lenke til kommentar
Mamboo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ikke pill på kvisene. Da blir det bare arr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå