Mamboo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Bare lurer... Er det noen av dere som har funnet et produkt som har klart å ta knekken på kvisene. Og da mener jeg helt 100% vekk.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det var den kuren med en del bivirkninger som bl.a. trøtthet, eller? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) asdf Endret 13. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Økt kreatininfosfokinasenivå Hva betyr det? Er det noe med tilskuddet Kreatin? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) På en nedlastet PDF fil sto det at det hjelper å ta honning blandet med kanel! Jeg prøvde 1 gang selvfølgelig, ganske grisete så jeg prøvde aldri igjen Edit: Three tablespoons of honey and one teaspoon of cinnamon powder paste. Apply this paste on the pimples before sleeping and wash it next morning with warm water. If done daily for two weeks, it removes pimples completely. kilde: http://www.acne.org/messageboard/index.php?showtopic=78196 Her er også noe som kan være verdt å prøve http://skincare.lovetoknow.com/Home_Remedies_for_Acne Endret 4. juni 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Om det virker, så er det jo absolutt verdt det! Så alt for grisete er det jo ikke Noen som melder seg frivillig som "prøvekanin"? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jensern_* Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Gått på roa i 2 mnd og 2 uker. Ser nå klare forbedringer.. Har veldig få nå.. Bivirkninger hitill: Tørre lepper/tørr hud/tørr nese. Har dog hatt lite problemer med å ta knekken på tørrheten da jeg kun smører på litt lyspsyl på leppene. Fuktighetskrem bruker jeg kun 1 gang, og der er om kveldn. Da tar jeg på ederma fuktighetskrem som er veldig tykk. Til nesen tar jeg noe nesolje noen kvelder i uka. Så med andre ord, jeg har vært veldig lite plaget av bivirkninger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg har forstått det slik at man må til hudlege for å få roaccutan. Må man gå via fastlegen, eller kan man gå rett til hudlegen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har forstått det slik at man må til hudlege for å få roaccutan. Må man gå via fastlegen, eller kan man gå rett til hudlegen? Trenger hennvisning. Derfor fastlegen først. Slik jeg har forstått det ihvertfall Lenke til kommentar
Mamboo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Begynte å spille litt data igjen.. Å, temperamentet? ble ganske så høyt.. er det mulig å få kviser av aggresjon? For i det siste har jeg fått et par. Jeg har spist mye dritt mat, men det har jeg tidligere og, og da har jeg ikke fått så stort utbrudd.. Lurer også på gode tips til solkrem, som ikke tetter porer osv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Stress kan medføre kviser ja. Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg vet om en antibiotikakrem som kan virke effektivt mot kviser i ansiktet. Tror den heter dalacin. Den er det resept på, så man må snakke med legen om man har nok kviser for å benytte seg av denne kremen. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg er snart ferdig med roaccutan, og alle kvisene mine er borte vekk! Hadde ganske store kviser før, jeg trodde de aldri kom til å gå vekk, men pokker ta! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Skulle nesten hatt "før og etter" bilder Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Lot meg ikke akkurat fotografere når jeg hadde kviser, men skal se om jeg kan finne noe =) Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 har bare et annet mobilbilde, ser ikke noe serlig mer på det du... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ser i alle fall at han er blitt kvitt det meste av kviseriene Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 får ikke noe bedre bilde i dag ihvertfall, kan sikkert komme tilbake med et bedre bilde... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jensern_* Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Så ut som du hadde blitt fin i huden. Fint om vi kan få ett enda bedre bilde. Hvor lenge har du gått på roa, og hvordan bivirkninger hadde du? mange røde merker etter arr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå