Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?

Potetdamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På en nedlastet PDF fil sto det at det hjelper å ta honning blandet med kanel! Jeg prøvde 1 gang selvfølgelig, ganske grisete så jeg prøvde aldri igjen :p

Edit: Three tablespoons of honey and one teaspoon of cinnamon powder paste. Apply this paste on the pimples before sleeping and wash it next morning with warm water. If done daily for two weeks, it removes pimples completely.

kilde:

http://www.acne.org/messageboard/index.php?showtopic=78196

Her er også noe som kan være verdt å prøve ;)

http://skincare.lovetoknow.com/Home_Remedies_for_Acne

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jensern_*

Gått på roa i 2 mnd og 2 uker. Ser nå klare forbedringer.. Har veldig få nå.. Bivirkninger hitill: Tørre lepper/tørr hud/tørr nese. Har dog hatt lite problemer med å ta knekken på tørrheten da jeg kun smører på litt lyspsyl på leppene. Fuktighetskrem bruker jeg kun 1 gang, og der er om kveldn. Da tar jeg på ederma fuktighetskrem som er veldig tykk. Til nesen tar jeg noe nesolje noen kvelder i uka. Så med andre ord, jeg har vært veldig lite plaget av bivirkninger!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg har forstått det slik at man må til hudlege for å få roaccutan. Må man gå via fastlegen, eller kan man gå rett til hudlegen?

Lenke til kommentar

Begynte å spille litt data igjen.. Å, temperamentet? ble ganske så høyt.. er det mulig å få kviser av aggresjon? For i det siste har jeg fått et par. Jeg har spist mye dritt mat, men det har jeg tidligere og, og da har jeg ikke fått så stort utbrudd..

Lurer også på gode tips til solkrem, som ikke tetter porer osv.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jensern_*

Så ut som du hadde blitt fin i huden. Fint om vi kan få ett enda bedre bilde. Hvor lenge har du gått på roa, og hvordan bivirkninger hadde du? mange røde merker etter arr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...