Raste Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) .... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Matias Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Betyr bare at du drar til legen for å snakke om problemet og eventuell behandling. Er vel så å si det samme som "legetime". Oja Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har ikke blitt bedre av basiron etter en uke, har bare fått flere kviser. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har ikke blitt bedre av basiron etter en uke, har bare fått flere kviser. Det kan man få, men det går over. Det kommer av at alt skal ut, så en oppblomstring er vanlig. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Oki, da skal jeg prøve å holde ut et par uker til Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Da var jeg hos hudlegen idag, og fikk Roaccutan på resept. Tok også blodprøve før jeg tok mine første tabletter. Fikk beskjed om å ta 2 20mg til middagen hver dag i 4-6 mnd Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Noen som har tips mot neseblod i forbindelse med Roaccutan? Sinnsykt irriterende at det helt plutselig begynner å renne. Endret 21. januar 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Lokomotiv. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har tenkt å begynne på roaccutan, og jeg venter på time hos hudlege. Men jeg er litt skeptisk til den bivirkningen med ledd- og muskelsmerter. Jeg jobber nemlig på et lager, og på lageret er jeg nemlig aktiv og det blir en del løfting/bæring. Er det noen som tror det kan bli et problem? Eller er smertene i mindre grad? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er mulig at det kan påvirke litt! Lenke til kommentar
Mamboo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg kunne ikke spille Innebandy osv pga jeg fikk så vondt i beina. Det gikk, men det var ikke noe godt. Lenke til kommentar
Lokomotiv. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er mulig at det kan påvirke litt! Siden du skal begynne på roa nå for tiden, orker du å gi meg/oss en liten oppdatering på hvordan det går fremover? Det hadde vært hyggelig Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jaja, selfølgelig det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kjente for første gang muskel- og leddsmerter i dag. Var i leddene i den venstre hånda. Var ikke vondt om jeg holdt den i ro, men verket skikkelig med en gang jeg grep rundt noe. Men altså, man klarer å leve med det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Til alle som sliter med kviser: Jeg har oppgjennom årene vært, la oss si lett til middels plaget med kviser. Har prøvd alt norske leger har å by på bortsett fra roa. Felles for alle disse var for meg at de ga liten eller ingen virkning. Så snublet jeg over siden acne.org Der er det en fyr som over årene har funnet en effektiv måte å holde kvisene i sjakk på. Dette står godt forklart på sidene hans. I bunn og grunn ar det snakk om en 3 trinns prosess hver morgen og kveld. 1: Vask med dertil egnet mild ansiktssåpe (han lister opp mange gode alternative produkter på sidene sine) 2: Smør inn med Benzoyl Peroxide 2% krem (se sidene) 3: Smør inn med fuktighetskrem uten olje. Alle disse produktene fåes reseptfritt. Det er viktig å følge anvisningene på sidene godt for å få gode resultater. Spesielt punktet med å være veeeeldig lett på hånda når man smører på. Dette skal egentlig gjøres morgen og kveld. Jeg personlig gjør det bare om kvelden. Vasker meg når jeg tar en dusj, og de 2 andre etterpå. Tar noe tid, 10-15 min da man må vente noen min. mellom "strøkene" men det er verdt det. På denne tiden av året ville jeg vanligvis hatt 5-15 kviser her og der. Den siste mnd har jeg hatt 1-2 kviser, og disse var pittebittesmå. Det er ingen fantastisk mirakelkur, men jeg kan skrive under på at det fungerer godt. For dem som har "prøvd alt", og er lei av kvisene, anbefaler jeg virkelig å gi det et forsøk, for det forbedret i hvertfall livskvaliteten min betydelig! Hvorvidt det fungerer på "pubertetskviser" vet jeg ikke, men mulig det står noe om dette på sidene hans. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Lurer på om det gjør noe å ta solarium mens man går å Roaccutan ? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Lurer på om det gjør noe å ta solarium mens man går å Roaccutan ? Siden huden og leppene blir ganske tørr så er nok ikke det lurt da den blir enda tørrere med solarium. Lenke til kommentar
Lokomotiv. Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kjente for første gang muskel- og leddsmerter i dag. Var i leddene i den venstre hånda. Var ikke vondt om jeg holdt den i ro, men verket skikkelig med en gang jeg grep rundt noe. Men altså, man klarer å leve med det. Hvor lenge har du gått på roa? Ville du fått problemer med å løfte noe på 5-10 kg eller mer? Bare spørr siden jeg jobber på et lager Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kjente for første gang muskel- og leddsmerter i dag. Var i leddene i den venstre hånda. Var ikke vondt om jeg holdt den i ro, men verket skikkelig med en gang jeg grep rundt noe. Men altså, man klarer å leve med det. Hvor lenge har du gått på roa? Ville du fått problemer med å løfte noe på 5-10 kg eller mer? Bare spørr siden jeg jobber på et lager Snart 3 uker. Var bare forbigående smerter. Jobber selv i butikk med mange tunge løft, så det går greit. Jeg gikk bare for å ta meg en kopp kaffi Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvor fort merket dere tørr hud og tørre lepper på Roa? Jeg går for min 4. dag imorgen og jeg begynner å få veldig tørre lepper, men hadde litt fra før. Er dette normalt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå