McBitch Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ang. Roaccutan og alkohol: Jeg ble fortalt av hudlegen min at de egentlig ikke er helt sikre på hva som kan skje om man blander alkohol og Roaccutan, noen ville kanskje få noen uheldige bivirkninger, mens andre ikke ville merke noe. Han anbefalte meg å holde drikkingen til et minimum for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ang. Roaccutan og alkohol: Jeg ble fortalt av hudlegen min at de egentlig ikke er helt sikre på hva som kan skje om man blander alkohol og Roaccutan, noen ville kanskje få noen uheldige bivirkninger, mens andre ikke ville merke noe. Han anbefalte meg å holde drikkingen til et minimum for å være på den sikre siden. 9542340[/snapback] Kommer vel av at Roaccutan er sterkt tungt for leveren å bryte ned. Samme gjelder alkohol. Så lenge du ikke drikker flere dager i uka er det nok ikke så farlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Bruker en "sensitive skin" barberskum og påfører fuktighetskrem etterpå, siden aftershave blir for sterkt. 9541523[/snapback] Vil ikke en "moisture rasing aftershave" funke da? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det gjør det sikkert, har bare ikke stresset med å lete, da det funker fint for min del. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Fikk resept på Differin her om dagen. Har virkelig troa på denne kremen. Med en gang kremen smøres på, blir kvisene røde og mer fremtredende og etter ett par timer tyter gugga ut. Håper den fungerer i lengden Noen som har erfaringer med Differin? Og andre kremer man burde bruke den sammen med? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hos meg tror jeg differin var veldig effektiv i starten, men så ble effekten dårligere med tiden. Men for all del, det er en god krem. Er vel det sterkeste du får før eventuell tablettkur, hvis jeg ikke tar feil. 9560372[/snapback] Jeg har allerede Tetracyclin, men de alene er ikke nok. Denne kremen er siste stopp før en eventuel Roaccutan kur. Noe som jeg absolutt ikke vil ha. Er ikke så plaget av kvisene at jeg orker alle bivirkningene. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hørt at å vaske seg med kaldt vann etter barbering skal lukke porene og hindre kviser. Selv har jeg ikke merket noe forskjell ved å gjøre det. Noen andre som har erfaringer? Edit: Litenleif.com Endret 23. september 2007 av Hansenx Lenke til kommentar
Matias Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) ..... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hørt at å vaske seg med kaldt vann etter barbering skal lukke porene og hindre kviser. Selv har jeg ikke merket noe forskjell ved å gjøre det. Noen andre som har erfaringer? Edit: Litenleif.com 9560461[/snapback] Jegskylller alltid med kaldt vann etter barbering. Så har jeg krem på. Hvis jeg går nært inntil speilet er jeg helt rød, har masse småkviser. Jeg begynte å bruke en ny krem i går, Dermologica Active moist heter den. Den er helt oljefri. Uten parfyme. Jeg har bare brukt den 2 dager nå, så vet ikke om den hjelper. Den lukter helt grusomt og gir meg veldig glinsende hud. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Faens Roaccutan, lippene mine var på bedringens vei, men nå begynner de å "tulle" seg igjen, 2 dager før vi skal ta klasse og portrettbilde. Ellers er det det samme (ikke gode) gamle. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) ..... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vel, jeg har langt færre "aktive" kviser, utenom det er situasjonen omtrent den samme. Jeg har en del arr, så arr-behandling etter endt kur kan være en mulighet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) ... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) har dere som går på roaccutan blødd noe særlig til neseblod? eventuelt hvor langt ut i kuren er det? edit: leif liquidated. Endret 27. september 2007 av Flexo Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg blødde oftere enn vanlig, fikk mye mer snørr enn vanlig, og hadde alltid blod i snørret. Omtrent gjennom hele kuren tror jeg. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 har dere som går på roaccutan blødd noe særlig til neseblod? eventuelt hvor langt ut i kuren er det? edit: leif liquidated. 9589098[/snapback] Tror nær sagt alle opplever dette. Husker jeg hadde masse av det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå