Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?


Potetdamen

Anbefalte innlegg

80 igjen da... yey.

 

Men er tørre lepper den eneste bivikrningen som står nevnt eller er det den du har opplevt?

9378487[/snapback]

 

Vel jeg har merket:

En random smerte i venstre side av brystet, forekom kun en gang.

Litt ryggsmerter, ikke noe spesielt egentlig.

At huden blir tørrere, og spesielt leppene "slår sprekker" og generelt sett bare ser jævlig ut, men heldigvis kom de seg litt til uken. (dvs de så helt grusom ut på søndag, men ble litt bedre på mandag)

 

Det andre sier er at de værste bivirkningene går over etter ca 1 måned, og da skal det visstnok begynne å virke "skikkelig", ettersom jeg ikke har sett så fantastisk mye effekt ennå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
80 igjen da... yey.

 

Men er tørre lepper den eneste bivikrningen som står nevnt eller er det den du har opplevt?

9378487[/snapback]

 

Vel jeg har merket:

En random smerte i venstre side av brystet, forekom kun en gang.

Litt ryggsmerter, ikke noe spesielt egentlig.

At huden blir tørrere, og spesielt leppene "slår sprekker" og generelt sett bare ser jævlig ut, men heldigvis kom de seg litt til uken. (dvs de så helt grusom ut på søndag, men ble litt bedre på mandag)

 

Det andre sier er at de værste bivirkningene går over etter ca 1 måned, og da skal det visstnok begynne å virke "skikkelig", ettersom jeg ikke har sett så fantastisk mye effekt ennå :)

9384951[/snapback]

Jamen det er jo det jeg har nå! Du snakker smerte "ved siden" av brystvorta, på en måte bak ribbeina?

Hjelper det ikke å drikke mye vann for tørre lepper?

Lenke til kommentar
80 igjen da... yey.

 

Men er tørre lepper den eneste bivikrningen som står nevnt eller er det den du har opplevt?

9378487[/snapback]

 

Vel jeg har merket:

En random smerte i venstre side av brystet, forekom kun en gang.

Litt ryggsmerter, ikke noe spesielt egentlig.

At huden blir tørrere, og spesielt leppene "slår sprekker" og generelt sett bare ser jævlig ut, men heldigvis kom de seg litt til uken. (dvs de så helt grusom ut på søndag, men ble litt bedre på mandag)

 

Det andre sier er at de værste bivirkningene går over etter ca 1 måned, og da skal det visstnok begynne å virke "skikkelig", ettersom jeg ikke har sett så fantastisk mye effekt ennå :)

9384951[/snapback]

Jamen det er jo det jeg har nå! Du snakker smerte "ved siden" av brystvorta, på en måte bak ribbeina?

Hjelper det ikke å drikke mye vann for tørre lepper?

9385818[/snapback]

 

Det er på venstre side av brystet, og det ligner rimelig bra på det jeg hadde.

 

Jeg drikker mye vann, de ser fortsatt ganske dårlig ut. Stikker nedenom apoteket for å sjekke om de har noen skikkelige alternativer til Clearasil/Lypsil osv som ikke fungerer.

 

Er du også på roaccutan?

Lenke til kommentar
Stikker nedenom apoteket for å sjekke om de har noen skikkelige alternativer til Clearasil/Lypsil osv som ikke fungerer.

9388832[/snapback]

Apotekene har antakelig noe som fungerer, Apotek 1 (eller hva det heter) har iallefall Blistex på ei blå krukke som funker kjempebra. Et must på roaccutan vil jeg tro.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
80 igjen da... yey.

 

Men er tørre lepper den eneste bivikrningen som står nevnt eller er det den du har opplevt?

9378487[/snapback]

 

Vel jeg har merket:

En random smerte i venstre side av brystet, forekom kun en gang.

Litt ryggsmerter, ikke noe spesielt egentlig.

At huden blir tørrere, og spesielt leppene "slår sprekker" og generelt sett bare ser jævlig ut, men heldigvis kom de seg litt til uken. (dvs de så helt grusom ut på søndag, men ble litt bedre på mandag)

 

Det andre sier er at de værste bivirkningene går over etter ca 1 måned, og da skal det visstnok begynne å virke "skikkelig", ettersom jeg ikke har sett så fantastisk mye effekt ennå :)

9384951[/snapback]

Jamen det er jo det jeg har nå! Du snakker smerte "ved siden" av brystvorta, på en måte bak ribbeina?

Hjelper det ikke å drikke mye vann for tørre lepper?

9385818[/snapback]

 

Det er på venstre side av brystet, og det ligner rimelig bra på det jeg hadde.

 

Jeg drikker mye vann, de ser fortsatt ganske dårlig ut. Stikker nedenom apoteket for å sjekke om de har noen skikkelige alternativer til Clearasil/Lypsil osv som ikke fungerer.

 

Er du også på roaccutan?

9388832[/snapback]

Neinei, jeg bare lurte på bivikrningen og hvordan det ville forandre hverdagen min :) . Bruker TV-shop'greie nå, men ser ut til å gi mindre effekt :(

 

Har fått en koloni med kviser mellom haka og munnen som gjør vondt når jeg "strammer" musklene i haka, den er SVÆR!

Lenke til kommentar

Får veldig skjelden kviser nå gitt, men om en får så lønner det seg klemme til det spruter...uansett hvor vondt det måtte være:D Ta på vademecum eller hva det heter, eller sprit....så tørker det ut fort som fan. Eller join sola såvidt det er en dag....Frisk luft skader ingen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Husk på å vaske deg i fjeset med kaldt vann etter du har barbert deg. Få lukket porene igjen.

9415451[/snapback]

Har lært meg det :cool: . Grusom smerte da, så jæklig kalt, men føler det er verdt det :)

9418341[/snapback]

Da har du en veldig lav smerteterksel. Grusomt er ikke akkurat det jeg vil kalle det.

Lenke til kommentar
Husk på å vaske deg i fjeset med kaldt vann etter du har barbert deg. Få lukket porene igjen.

9415451[/snapback]

Har lært meg det :cool: . Grusom smerte da, så jæklig kalt, men føler det er verdt det :)

9418341[/snapback]

Da har du en veldig lav smerteterksel. Grusomt er ikke akkurat det jeg vil kalle det.

9418370[/snapback]

Åjoda! Barberer meg samtidig som jeg dusjer og tar det på kallest og spyler på! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...