Tuddelidu Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Drikk mye vann for å få bort kviser= TULL Dra på apoteket å få tak i Basiron 5%. Du trenger ikke resept.. Du bør helst les bruksanvisning før bruk da.. Noen kan reagere mot den og derfor bør du lese først.. Den tar bort kvisene ganske fort.. etter 3 dager.. men du ser allerede det første dagen.. sorry for alle punktum.. sånn er jeg. Dette kan flere folk anbefale om de har brukt den.. spør til og med klara klok Så lykke til Jeg har ingen kviser nå ! *HAPPY* Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Drikk mye vann= Yay, mer vann til kroppen, hjelper huden. Basiron tar ikke de dype bylleaktige kvisene etter 3 dager, men de små overfaldiske kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 aue... Har sånne sykt irriterende kviser på brystet, en av dem er faktisk et sår på en måte og danner seg en liten skorpe, mens det er mange hvite kviser rundt den og det svir! Svir sykt bare tskjorta eller dyna kommer inntill. Har prøvd masse rare greier mot kviser i ansiktet, alt uten hell... Dermalogica (sånn dyr rensegreie) holdt kvisene i sjakk. Gikk over til clearasil, funka ikke. Prøvd sånn mineralsalt fra middelhavet (sa de ihvertfall) til kvisene på ryggen og det hjalp ganske b ra, skrapte vel av det meste og ga en relativt fin overflate . Og nå for øyeblikket bruker jeg den greia fra TV-shop, og synes den fungerer greit. Bare et tips, det er verdt å prøve Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Greia fra TV-shop? Navn da Noe fra TV-shop som fungerer, hmm Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 A-crem funker på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Spise lite usunt, trene, spise sunt. Det hjelper! Merker det godt. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Drikk mye vann for å få bort kviser= TULL Dra på apoteket å få tak i Basiron 5%. Du trenger ikke resept.. Du bør helst les bruksanvisning før bruk da.. Noen kan reagere mot den og derfor bør du lese først.. Den tar bort kvisene ganske fort.. etter 3 dager.. men du ser allerede det første dagen.. sorry for alle punktum.. sånn er jeg. Dette kan flere folk anbefale om de har brukt den.. spør til og med klara klok Så lykke til Jeg har ingen kviser nå ! *HAPPY* 9305251[/snapback] Basiron funket ikke så veldig bra første gangen jeg prøvde den, men nå andre gangen fikk jeg en fenomenalt bra effekt! Akkurat nå vasker jeg meg først med SebaMed clearface compactwash, så har jeg på Basiron 5% AC wash og til slutt Basiron 5% gel. Funker utrolig bra mot kvisene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Denne saken fra Clearasil har jeg selv: Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 og den virker dårlig/middels/bra? Greit at dere sier litt mer enn hva dere bruker Personlig er jeg på Roaccutan, 40mg/dagen nå, altfor tidlig til å si noe om effekt osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Glemmer som regel bruke det, men har vel gjort noe. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Noen som har prøvd noen av disse produktene fra Garnier? http://www.garnier.co.uk/_en/_gb/our_produ..._SKIN_DISCOVER# Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 gå til hudelege å få hudpleie, eg gjor det. fungerte veldig bra! det kan eg anbefale. du skal helst ikkje bruke kremmer mot kviser og den slags om du har heilt vanelig hud, da kan kremmen gjere det desto verre.. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Gå til legen og få resept på Kvise-tabletter. effektiv stopper og fjerner så og si alle kvisene for alltid.. 3 mnd kur. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Noen bivirkninger som er verdt å nevne? Har fått noen saftige (mmmmm) rundt nesa i det siste og det suger maks. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Regner med han snakker om tetracyclin. Linky. En langt mildere kur enn Roaccutan, som jeg går på nå. Bivirkninger: Sprukne og tørre lepper, har ikke merket det så veldig på resten av kroppen enda. (er på dag10 i dag) Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Finnes det noen effektiv metode for de dype, nesten lilla kvisene? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 80 igjen da... yey. Men er tørre lepper den eneste bivikrningen som står nevnt eller er det den du har opplevt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Men er tørre lepper den eneste bivikrningen som står nevnt eller er det den du har opplevt? 9378487[/snapback] Blir vel litt stiv i ryggen, og så kan du få en rekke andre småbivirkninger, står sikkert i instruksjonsboka. Ekke noe å bekymre seg for iallefall. Tørre lepper venner du deg nok raskt til. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Regner med han snakker om tetracyclin. Linky. En langt mildere kur enn Roaccutan, som jeg går på nå. Bivirkninger: Sprukne og tørre lepper, har ikke merket det så veldig på resten av kroppen enda. (er på dag10 i dag) 9378432[/snapback] Tok vel meg ca 3mnd før jeg merket forskjell. Men endringene kom nok før, bare vanskelig for meg å se siden jeg så det dag for dag. Jævlig kjekt når en kompis fikk sjokk av hvor bra det så ut en gang vi var på trening. Jeg trodde ikke forskjellen var så stor, men det var hyggelig å høre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå