Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?


Potetdamen

Anbefalte innlegg

Drikk mye vann for å få bort kviser= TULL

 

Dra på apoteket å få tak i Basiron 5%.

Du trenger ikke resept..

Du bør helst les bruksanvisning før bruk da..

Noen kan reagere mot den og derfor bør du lese først.. Den tar bort kvisene ganske fort.. etter 3 dager.. men du ser allerede det første dagen.. sorry for alle punktum.. sånn er jeg.

Dette kan flere folk anbefale om de har brukt den.. spør til og med klara klok :p

Så lykke til ;)

Jeg har ingen kviser nå ! *HAPPY*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aue... Har sånne sykt irriterende kviser på brystet, en av dem er faktisk et sår på en måte og danner seg en liten skorpe, mens det er mange hvite kviser rundt den og det svir! Svir sykt bare tskjorta eller dyna kommer inntill.

Har prøvd masse rare greier mot kviser i ansiktet, alt uten hell... Dermalogica (sånn dyr rensegreie) holdt kvisene i sjakk. Gikk over til clearasil, funka ikke. Prøvd sånn mineralsalt fra middelhavet (sa de ihvertfall) til kvisene på ryggen og det hjalp ganske b ra, skrapte vel av det meste og ga en relativt fin overflate :) . Og nå for øyeblikket bruker jeg den greia fra TV-shop, og synes den fungerer greit. Bare et tips, det er verdt å prøve ;)

Lenke til kommentar
Drikk mye vann for å få bort kviser= TULL

 

Dra på apoteket å få tak i Basiron 5%.

Du trenger ikke resept..

Du bør helst les bruksanvisning før bruk da..

Noen kan reagere mot den og derfor bør du lese først.. Den tar bort kvisene ganske fort.. etter 3 dager.. men du ser allerede det første dagen.. sorry for alle punktum.. sånn  er jeg.

Dette kan flere folk anbefale om de har brukt den.. spør til og med klara klok :p

Så lykke til ;)

Jeg har ingen kviser nå ! *HAPPY*

9305251[/snapback]

 

Basiron funket ikke så veldig bra første gangen jeg prøvde den, men nå andre gangen fikk jeg en fenomenalt bra effekt! Akkurat nå vasker jeg meg først med SebaMed clearface compactwash, så har jeg på Basiron 5% AC wash og til slutt Basiron 5% gel. Funker utrolig bra mot kvisene! :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Men er tørre lepper den eneste bivikrningen som står nevnt eller er det den du har opplevt?

9378487[/snapback]

Blir vel litt stiv i ryggen, og så kan du få en rekke andre småbivirkninger, står sikkert i instruksjonsboka. Ekke noe å bekymre seg for iallefall. Tørre lepper venner du deg nok raskt til.

Lenke til kommentar
Regner med han snakker om tetracyclin.

 

Linky.

 

En langt mildere kur enn Roaccutan, som jeg går på nå.

 

Bivirkninger: Sprukne og tørre lepper, har ikke merket det så veldig på resten av kroppen enda.

 

(er på dag10 i dag)

9378432[/snapback]

Tok vel meg ca 3mnd før jeg merket forskjell. Men endringene kom nok før, bare vanskelig for meg å se siden jeg så det dag for dag. Jævlig kjekt når en kompis fikk sjokk av hvor bra det så ut en gang vi var på trening. Jeg trodde ikke forskjellen var så stor, men det var hyggelig å høre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...