Passasjer Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg leste at om du faster på epler i 3 dager, fjerner det midlertidig kvisene. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Står overalt på nettet Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er totalt løgn, og det har jeg ALDRIG lest En skikkelig uberkvise kan ta måneder før er borte Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 3 epler? Jaja, folk sier så mangt... Men det kan jo vært sant for alt jeg vet Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg hadde en del kviser rundt vinterstider, så kjøpte mamma noen rare kremer til meg; Eau Thermale Avène Cleanance og Eau Thermale Avène Cleanance K, jeg begynte å bruke disse 2 ganger hver dag (Morgen og kveld) og etter noen få dager kunne man se stor forbedring, nå er jeg kvisefri! Eau Thermale Avène Cleanance Eau Thermale Avène Cleanance K Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Roaccutane tenkte jeg skulle prøve. Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 3 epler? Jaja, folk sier så mangt... Men det kan jo vært sant for alt jeg vet 9282633[/snapback] Det er veldig mange som sier at det funker, men det må gjentas ofte for å holde virkningen. Vær forsiktig med å dømme det uten å prøve det selv. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Roaccutane tenkte jeg skulle prøve. Noen som har erfaringer med dette? 9282670[/snapback] Mange har nok skrevet om det i tråden allerede, deriblant jeg. Søk på Roaccutan. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Må da gå greit å bare poppe kvisa og vaske såret godt med pyrisept. Ville ikke brukt sprit som mange mener hjelper, men et eller annet ment for desinfisering, og da er pyrisept ypperlig. Har ikke prøvd, da jeg verkern har pyrisept eller noen plagsomme kviser for tiden Men du skal ikke se bort i fra at det virker. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jo, det skal du. For hvis man er plaget av kvisene så kommer de alltid tilbake, pluss de som henger igjen som 'røde' kviser. Altså etter du har poppa de. Derfor er det like greit å hindre gugga i å komme ut Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jo, det skal du. For hvis man er plaget av kvisene så kommer de alltid tilbake, pluss de som henger igjen som 'røde' kviser. Altså etter du har poppa de. Derfor er det like greit å hindre gugga i å komme ut 9284595[/snapback] Det er da ganske inviduelt. Jeg popper alltid kvisene, både fordi det ser penere ut med en liten irritert hudlapp, enn èn stor overmoden kvise. Og fordi da gjør dem ikke vondt lenger. Det røde pleier uansett å forsvinne i løpet av ett døgn. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Jo, det skal du. For hvis man er plaget av kvisene så kommer de alltid tilbake, pluss de som henger igjen som 'røde' kviser. Altså etter du har poppa de. Derfor er det like greit å hindre gugga i å komme ut 9284595[/snapback] Hvis du gjør det på den rette måten, altså å "poppe" kvisene, minsker det sjangsen for arr. Det er noe jeg har begynt å gjøre i senere tid, men jeg har fortsatt mye arr fra tidligere. How-to. Endret 15. august 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Før hadde jeg jo nok av kviser. Ikke mange, men nok. Så mamma fikk meg til å sitte med hodet bøyd ned mot en bøtte med glovarmt vann og med hånkle over. Det var grusomt og kan ikke huske at det hjalp. Heldigvis har jeg begynt på p-piller og det funker så det suser. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har hørt at kviser "tørker ut" om man soler kvisene.. En venn av meg solte ræva si på stranda etter han fikk høre det ! HAHA xD Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har hørt at kviser "tørker ut" om man soler kvisene.. En venn av meg solte ræva si på stranda etter han fikk høre det ! HAHA xD 9290666[/snapback] det stemmer, de blir i allefall mindre synlige Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sol er bra for huden. Det er ihvertfall min teori etter tre uker på Kreta. Så få kviser har jeg ikke hatt siden før jeg kom i puberteten. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) *Mitt tips mot kviser(eller min bestemor som ga meg tipset ^^*: Kjøp en fullvoksen aloe-vera plante (ikke noe smørje på boks/tube), det du gjør er å bryte av en liten bit for så og smøre inn på kvisene (funker best i ansiktet). La det tørke ut før du legger deg til å sove, man bør heller ikke ta på ansiktet sitt når man har nettopp smurt inn aloe-veraen. PS: Det funka for meg men ikke sikkert at det gjør det for andre Endret 16. august 2007 av grimsbo Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som har prøvd og gå til hudlege? Kjenner en som har prøvd det og han fikk beibi hud i ansiktet:P Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som har prøvd og gå til hudlege? Kjenner en som har prøvd det og han fikk beibi hud i ansiktet:P 9296226[/snapback] Hva tror du egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå