Raste Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) ... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Selv bruker jeg Vichy NormaDerm, funker veldig bra 7879595[/snapback] Det er den grønne flytende saken, er det ikke? Bruker den selv nå, men skal den virke inn på huden over noen minutter? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skal få meg noe på apoteket i morgen. Bare å spørre etter anbefalinger, så får vi se hva de bringer frem... :!: Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 I det siste har jeg sluttet å drikke melk, og da forsvant kvisene. Er dette egentlig mulig? 7871987[/snapback] Er dette mulig? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) ... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Og melk som er sååå digg Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Vis meg de sidene, Raste. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Må jeg slutte å drikke melk nå da? Endret 6. februar 2007 av Skrote Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Drikk geite melk hvis du skulle ha mulighet til det i stedet, det som er den riktige melka for oss. Men vet at det kan kanskje vær vanskelig å få tak i, om ikke du kanskje bor på vestlandet da, kan det bli lettere. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Å kutte en vare fra kostholdet og så påstå at denne varen var grunnen til kvisene, er ikke holdbart, da dette kan varierere veldig fra person til person. Det er ikke kommet noe konkret bevis på at noen matvarer forårsaker kviser, men som sagt, dette er høyst individuelt, og en eksperimentering med å kutte matvarer fra kostholdet kan hjelpe. (f.eks styre unna brus/sukkertøy/sjokolade mm i 2-3 uker å se om du merker noe forskjell etc) Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Drikk geite melk hvis du skulle ha mulighet til det i stedet, det som er den riktige melka for oss. Men vet at det kan kanskje vær vanskelig å få tak i, om ikke du kanskje bor på vestlandet da, kan det bli lettere. 7888446[/snapback] Kommer fra bydga utenfor Molde så det skal ikke være noe problem å skaffe. hehe Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg drikker verken melk, brus eller spiser noe form for søtsaker og jeg har kviser som faen, så jeg tror dette er noe individuelt som andre sier her. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) .... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ja. Ingen av dem har funket for meg. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 jeg var til lege angående noe annet , men nevnte at jeg hadde en god del kviser, han såg på de og sa at det virket som det var veldig Dype kviser som ikke vil forsvinne av vanlig krem så jeg fikk skrevet ut Tetracyclin Alpharma som jeg nå snart har gått på i 1 månde og har alt merket stor forskjell så må en ta 1 blodprøve når en starter på kuren og en etter en månde. edit : for de som går på lignende kurer skal det vere anbefalt å spise Yogurt eller drikke biola for å forhindre sopp infeksjon siden tablettene dreper viktige tarmbakterier, var det jeg fikk vite av legen. 7873416[/snapback] Der har du mine erfaringer til tetracyclin raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ok, takk Merket du seriøst forskjell etter 1 mnd? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Bruker Clerasil eller hva enn det heter. Synes det funker ganske greit Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ok, takk Merket du seriøst forskjell etter 1 mnd? 7893268[/snapback] Har god del kviser enda , men de er mer uttørket på en måte og synst det ikke popper opp nye lenger. kan vere noe jeg inbiller meg da Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg drikker verken melk, brus eller spiser noe form for søtsaker og jeg har kviser som faen, så jeg tror dette er noe individuelt som andre sier her. 7891890[/snapback] Ja det er nok induviduelt.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Allcoler_* Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg drikker verken melk, brus eller spiser noe form for søtsaker og jeg har kviser som faen, så jeg tror dette er noe individuelt som andre sier her. 7891890[/snapback] Ja det er nok induviduelt.. 7896429[/snapback] Som jeg har nevnt en del lenger tilbake så kan det være ganske induviduelt ja, men det igjen koker ned igjen til levra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå