Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?


Potetdamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EvolutionX vil i så fall bare motvirke symtomene\problemet og ikke fjerne årsaken, d samme gjelder jo

alle slike salver og kremer og div som ikke går til angrep til årsaken.

 

Mener dessuten att jeg har hørt at sånn mega b5 doser ikke bare tørker ut huden med har lingnenes funskjoner på knokler og bein, hurrl d høres ikke fint særlig bra ut. Men det siste der er jeg overhode ikke sikker på da vell og merke.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Ta en tur til en Hudpleiesenter. Tok dyprensning av huden 3 ganger på 3 måneder. Hadde ekstremt med kviser, store klumper over alt. Men nå etter behandlingene så er de store klumpene borte. har blitt kvitt de verste , men har mange små igjen. Som de på hudpleiesenteret sier at kommer til å forsvinne om ikke så lenge. Kommer til å være "nesten" fri for kviser om 2-3 mnd tid. om jeg fortsetter å rense huden med dyprensprodukt. Hadde ekstremt høy talgproduksjon, men som nå ikke er allverdens mere. Anbefaler dere å ta en tur å hør med hva de kan hjelpe dere med.

Lenke til kommentar
Men dere skal ikke gå tomhendt for det om, her er en Link hvor dere skulle kunne lese mye mer om hva slags konskvenser disse tingene har for kroppen og huden din, du får tilgang på mye mer her deriblant et acne forum hvor man kan få hjelp til og fullføre et program, men vit at det programet også koster noe. Nok om det det er mye annen info der, og neste gang dere er i kontakt med en ignorant lege eller lignende så ikke la dere lure av deres ignoranse !

Og for dere som har problemer med og svelge noe av dette, det er dumt for dere men dere velger sjøl, jeg tilbyr bare noen retningslinjer i rett vei.

7054628[/snapback]

 

Interesant.

 

Noen som har prøvd dette?

Lenke til kommentar
Fikk Ery-max  1 des, men legen var nære på å skrive meg til spesialist og fått roacutan men det var så masse bivirkninger med det. Så kan jeg skjære dem av ? :hmm:

7479258[/snapback]

 

Sett bildet tilbake, men i spoiler fordi jeg lurer på om det er lettere å hjelpe deg hvis man vet hva slags kvise det er? Skjære dem av høres jo ikke spesielt lurt ut. Du har vel ganske stor sjanse for å få et stort arr der resten av livet ditt da.

 

Sjekk forresten ut : Link. Spesielt den delen om Treatments

Lenke til kommentar
Har slettet det, siden det ble så flaut. :ph34r:

Det er de store rød uten de gule inni, så man kan ikke sprekke dem..

7479462[/snapback]

 

Okey. Send det på PM da. Jeg stressa litt med kviser før (hadde ikke mye var egentlig bare perfeksjonist) og ble egentlig ganske god på å ta livet de forskjellige typene kviser etterhvert. Det jeg synes du skal gjøre er å koke noe vann, helle det i en bøtte. Så ta et håndkle over hodet sånn at du får mesteparten av dampen i fjeset. Stå sånn i 10-15 minutter. Så tar du alle de remediene (kremene eller liknende) du har for hånd og stapper de inn i trynet. prøv å ikke være nær kvisene så mye med hendene. Så lite som mulig hvertfall.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Fikk Ery-max  1 des, men legen var nære på å skrive meg til spesialist og fått roacutan men det var så masse bivirkninger med det. Så kan jeg skjære dem av ? :hmm:

7479258[/snapback]

Roaccutan funket fjell for meg.

Anbefaler deg at du tar det i sommerferien, da du mest sannsynlig kommer til å få en måned der du ser, unnskyld pråket: helt for jævlig ut.

Nesebblog og en tørste etter vann er også en bivirkning.

Tåkesyn og slapphet.

Er ikke særlig fett å gå rundt på skolen der du ser helt grønn ut.

Men! Det er verdt det.

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

Roaccutan funket for meg også, men forbered deg på noen mindre behagelige bivirkninger. Helt for jævlig tørr på leppene og hendene, aldri gå noen steder uten lypsyl og fuktighetskrem! Jeg måtte kjøpe en spesialfuktighetskrem så ikke huden på hendene skulle flasse bort, kunne trekke bort de svære flakene til tider. Lypsyl er alfa og omega, smøres på leppene flere ganger om timen.

Kan høres litt ille ut, men jeg ble endelig kvitt kvisene mine etter at kuren var ferdig og jeg angrer ikke. Litt dyrt for pillene, men er verdt hver øre.

 

Vet ikke helt om jeg anbefaler at du tar kuren i sommerferien for det står på pakken at når man tar disse tablettene så anbefales det ikke å oppholde seg i solen. Jeg tok den i løpet av sommeren, men så daffet jeg rundt omkring med solfaktor 30 eller noe sånt hele tiden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...