Constanse Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Om du går til noen flinke blir det sikkert ingen problemer. Bare huske å si ifra at du har vært på kur, ser for meg at de da kan tilby en litt bedre behandling til deg. Lenke til kommentar
Calibur Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Antibiotika! Hvis du virkelig er plaget med kviser kan du spørre legen din om en kur. Hvis du får noe, vil han sikkert prøve en salve først, det pleier ikke å funke. Jeg får faktisk kviser av de salvene. Spør om en kur på Tetracyklin som Oxytetral eller liknende, funker som bare det, ihvertfall på meg. Skulle ikke det fungere så finnes det bøttevis med andre medikamenter du kan prøve ut. Jeg gikk på Oxytetral i 2 år før kroppen min begynte å bli immun mot det, noe som kan være litt skummelt i tilfelle man skulle trenger tetracykliner mot annen behandling senere. Nå går jeg på Erytromyciner, Ery-Max. Funker som bare det! Kjempe fornøyd Vaneligivis ville man fått en kur på 100 tabletter med legens anbefalte dosering, etter endt kur burde man være fri for kviser i lengre tid, før man muligens måtte ha tatt en kur til. Dette funket ikke på meg, så jeg spiser de hver dag for å holde kvisene i sjakk frem til jeg er ferdig med dritten Lenke til kommentar
rotama Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Kjøp Basiron på apoteket Endret 19. februar 2011 av rotama Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Har akkurat begynt på Tetracyclin Arco nå, 1 kapsel daglig, men kan man ta tran og når man går på dette? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Etter å ha prøvd nesten alt føler jeg, uten at det hjelper, kjøpte jeg i dag Basiron 5% etter å ha lest at det visstnok funker på de fleste. Det står at man skal påføre et tynt lag på huden. Skal jeg da la det ligge et tynt lag utenpå kvisene, eller massere det inn i huden til det er borte? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Det skal inn i huden, men ikke masser hardt. Bruk lite de første ukene, men så kan du gå over til mengdene denne karen bruker etter ~2 uker. http://www.youtube.com/watch?v=kUnOUy9tDDc&feature=player_embedded Endret: Altså, bruk ca. 5 min på å gni det inn i trynet. Endret 22. februar 2011 av Matsemann Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Takk Virker som at huden min er ganske vandt til disse sterke stoffene i og med at jeg har prøvd ganske mye forskjellig opp gjennom årene. Endret 22. februar 2011 av TM B Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) EDIT: Dobbelpost Endret 22. februar 2011 av TM B Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Skal man ikke vaske det bort igjen? Er noe som heter basiron wash også. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Basiron skal sitte. Basiron Wash aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Av egne erfaringer syns jeg Basiron Wash både er mer stress og dårligere enn vanlig Basiron. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Basiron skal sitte. Basiron Wash aner jeg ikke. Oh, på instruksjonene står det at man skal vaske av etter 1-4 timer. Kanskje best å la det være på da? Også bare ta på mer utapå neste gang jeg skal ta på, for da vel det gamle blitt absorbert i huden uansett. Det er altså vanlig Basiron jeg har, ikke Wash. Endret 22. februar 2011 av TM B Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Du vasker ansiktet før du tar det på. Med at det skal sitte mente jeg at man ikke skyller det av med en gang, som man gjør med en del andre ting. acne.org har en del greit lesestoff. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Nå har jeg brukt Basiron i 10 dager. Først hjalp det litt, men nå er jeg blitt veldig rød i trynet og flasser sykt + tørre lepper. Virker også som at jeg har fått fler kviser, men mulig det bare er innbillning... Hvor lang tid vil det ta før jeg ser resultater? Endret 5. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Man får bare arr av basiron. Skaff deg tetracyclin eller noe av legen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det Overdox sier er heeelt uten dekning. Takk for flotte påstander.. Basiron gjør en veldig øm i huden i starten, i hvert fall om man starter litt for hardt. Med de aller fleste preparater er det vanlig at man ser en forverring før det blir bedre, det gjelder også tetra, iso o.l. Men om det ikke virker etter 1,5 mnd eller noe, og du føler du har en del kviser ville jeg dratt til legen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 vel jeg fikk arr der jeg tok basiron så jeg sier jo bare fakta Lenke til kommentar
eldjak Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 vel jeg fikk arr der jeg tok basiron så jeg sier jo bare fakta Du tar Basiron på kviser. Kviser kan skape arr. 1 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Solarium gutter og jenter. Oppnår to ting, mindre kviser og en brunere hud! Samt dere kan også gå til innkjøp av betakaroten, for å få en mørkere og dypere farge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå