Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?


Potetdamen

Anbefalte innlegg

Begynte alt for sent på iso, syns det er veldig dumt i dag. Har kjempemye arr, kan slenge opp bilde senere. Tror jeg skal vente ett år eller litt mindre og se hvordan de ser ut når rødheten har forsvunnet, og så evt. bestemme meg for laserbehandling.

 

Samme her, selv om det ikke er så synlig som jeg føler. Er litt sint på foreldrene mine som ikke innrømmet problemene mine tidligere (min far og onkel slet også med kviser) Men det går over når man blir eldre, jeg prøver heller å forbedre på områder jeg kan gjøre noe med; kropps fasong, hår, hud farge, kles stil ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arr vil bli mindre synlig med årene, men forsvinne vil de ikke. De fleste gutter har vel arr som er flere år gamle og fremdeles synlige ;)

 

Ang tørrheten merker jeg fremdeles nå ca 5 år etter at den fremdeles er der. Jeg er rimelig avhengig av jevnlig smøring i ansiktet og på lepper.

Lenke til kommentar

Bytt cola med vann og sjokolade med gulrot!

 

DONE!

Pardon my French, but fuck you.

 

Ved acne og kviser mer enn to ganger i året, vil vann og gullerot ha så og si null effekt på de fleste. Jeg drikker bare vann og spiser svært sunt, likevel har jeg hatt kviser og måtte gå på flere medisiner. Påstanden din gjør meg rett og slett utrolig provosert. Du vet ikke hva du snakker om, så du har ingenting her å gjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

fredrikba: Jeg tar 4 piller om dagen, og skal ta 500 piller. Veier rundt 78 kg, gutt, 18 år.

 

Sliter litt med neseblod. Kjedelig å begynne å blø midt i en time uten at jeg gjør noe. Smører vaselin i nesa om morgenen men funker ikke så bra. Noen som sliter med det samme og har noen tips å dele? Har lest litt, og har noen ting jeg skal prøve...men kjekt å få råd av andre og. ;)

Lenke til kommentar

Bytt cola med vann og sjokolade med gulrot!

 

DONE!

Pardon my French, but fuck you.

 

Ved acne og kviser mer enn to ganger i året, vil vann og gullerot ha så og si null effekt på de fleste. Jeg drikker bare vann og spiser svært sunt, likevel har jeg hatt kviser og måtte gå på flere medisiner. Påstanden din gjør meg rett og slett utrolig provosert. Du vet ikke hva du snakker om, så du har ingenting her å gjøre.

 

Fornektelsesmekanismen......

 

Jeg tror nok et litt mindre berg av smågodt hadde hjulpet veldig på antall kviser hos svært mange.

Lenke til kommentar

fredrikba: Jeg tar 4 piller om dagen, og skal ta 500 piller. Veier rundt 78 kg, gutt, 18 år.

 

Sliter litt med neseblod. Kjedelig å begynne å blø midt i en time uten at jeg gjør noe. Smører vaselin i nesa om morgenen men funker ikke så bra. Noen som sliter med det samme og har noen tips å dele? Har lest litt, og har noen ting jeg skal prøve...men kjekt å få råd av andre og. ;)

Smør Simplex nesa hver morgen og kveld. Funker fjell. Eller gå til legen, han har sikkert noen råd.

Lenke til kommentar

Huden din kan fremdeles være veldig følsom/sår, så du får isåfall be dem være forsiktige med deg. ^^

 

Var hos hudpleier her om dagen, fjeset mitt hater meg nå. Har hatt sår hud hele uken, noen av greiene de gjorde svidde som bare det, og nå har jeg et lite kledelig utslett i pannen. Så det lønner seg å si ifra! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...