bIsk0p Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Begynte alt for sent på iso, syns det er veldig dumt i dag. Har kjempemye arr, kan slenge opp bilde senere. Tror jeg skal vente ett år eller litt mindre og se hvordan de ser ut når rødheten har forsvunnet, og så evt. bestemme meg for laserbehandling. Samme her, selv om det ikke er så synlig som jeg føler. Er litt sint på foreldrene mine som ikke innrømmet problemene mine tidligere (min far og onkel slet også med kviser) Men det går over når man blir eldre, jeg prøver heller å forbedre på områder jeg kan gjøre noe med; kropps fasong, hår, hud farge, kles stil Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Da var jeg ferdig med Iso. Jeg har fortsatt noen røde prikker i ansiktet, komemr disse til å forsvinne, eventuelt hvor lang tid tar dette? Jeg lurer også på hvor lenge man er tørr i huden, forsvinner dette raskt? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Bacimycin. Har aldri hatt problemer med kviser, men kjøpte det for småsår og småinfeksjoner og lignende. Så en dag at jeg kom til å få en liten kvise, så jeg smurte litt på ett par ganger og den kom aldri. Jippi. Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Til dere som har fått Isotretinoin: Hvilken totaldosering fikk dere? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Tre om dagen, totalt 400 piller som ble fordelt på fire måneder. Veier 70 kilo og er gutt på 18. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 To om dagen her, 60 kg og jente. Fordelt over seks måneder. Og til anonym over her, de prikkene du har er mest sannsynlig arr. De vil aldri (?) forsvinne, men rødheten vil forsvinne gradvis over ett år elns. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Arr vil bli mindre synlig med årene, men forsvinne vil de ikke. De fleste gutter har vel arr som er flere år gamle og fremdeles synlige Ang tørrheten merker jeg fremdeles nå ca 5 år etter at den fremdeles er der. Jeg er rimelig avhengig av jevnlig smøring i ansiktet og på lepper. Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Bytt cola med vann og sjokolade med gulrot! DONE! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Bytt cola med vann og sjokolade med gulrot! DONE! Jobber du for verdens gang eller? Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Jobber for kjemisk Institutt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Bytt cola med vann og sjokolade med gulrot! DONE! Pardon my French, but fuck you. Ved acne og kviser mer enn to ganger i året, vil vann og gullerot ha så og si null effekt på de fleste. Jeg drikker bare vann og spiser svært sunt, likevel har jeg hatt kviser og måtte gå på flere medisiner. Påstanden din gjør meg rett og slett utrolig provosert. Du vet ikke hva du snakker om, så du har ingenting her å gjøre. 3 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Bytt cola med vann og sjokolade med gulrot! DONE! Det du mener er at alle som sliter med kviser spiser usunt? Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Ikke nødvendigvis, men det funka for meg og 2 kompiser Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Har funnet ut etter lang tid at jeg kanskje ikke har vanlige kviser men Rosacea. Er 23 år, og fikk plutselig store kviser for halvannet år siden. Jeg blir også svært rød og varm i ansiktet til tider, noe jeg ikke slet med før. Skinoren er nå blitt min venn Hjelper fint mot rosacea. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 fredrikba: Jeg tar 4 piller om dagen, og skal ta 500 piller. Veier rundt 78 kg, gutt, 18 år. Sliter litt med neseblod. Kjedelig å begynne å blø midt i en time uten at jeg gjør noe. Smører vaselin i nesa om morgenen men funker ikke så bra. Noen som sliter med det samme og har noen tips å dele? Har lest litt, og har noen ting jeg skal prøve...men kjekt å få råd av andre og. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Bytt cola med vann og sjokolade med gulrot! DONE! Pardon my French, but fuck you. Ved acne og kviser mer enn to ganger i året, vil vann og gullerot ha så og si null effekt på de fleste. Jeg drikker bare vann og spiser svært sunt, likevel har jeg hatt kviser og måtte gå på flere medisiner. Påstanden din gjør meg rett og slett utrolig provosert. Du vet ikke hva du snakker om, så du har ingenting her å gjøre. Fornektelsesmekanismen...... Jeg tror nok et litt mindre berg av smågodt hadde hjulpet veldig på antall kviser hos svært mange. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 fredrikba: Jeg tar 4 piller om dagen, og skal ta 500 piller. Veier rundt 78 kg, gutt, 18 år. Sliter litt med neseblod. Kjedelig å begynne å blø midt i en time uten at jeg gjør noe. Smører vaselin i nesa om morgenen men funker ikke så bra. Noen som sliter med det samme og har noen tips å dele? Har lest litt, og har noen ting jeg skal prøve...men kjekt å få råd av andre og. Smør Simplex nesa hver morgen og kveld. Funker fjell. Eller gå til legen, han har sikkert noen råd. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Åssen er det å gå til hudpleiesalong etter man er ferdig med iso? Var ferdig for noen uker siden å det har bedret seg bra, men det er fortsatt mye smått igjen så jeg lurer på om rens av noe slag hos en hudpleier kan hjelpe? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Huden din kan fremdeles være veldig følsom/sår, så du får isåfall be dem være forsiktige med deg. ^^ Var hos hudpleier her om dagen, fjeset mitt hater meg nå. Har hatt sår hud hele uken, noen av greiene de gjorde svidde som bare det, og nå har jeg et lite kledelig utslett i pannen. Så det lønner seg å si ifra! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Okey. Jeg kan dra innom å høre om de vet noe. Vil helst unngå sår hud. Spesielt om det syns å kanskje ser værre ut enn det er nå. Arr er det også en del av, men det leste jeg at man må vente litt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå