Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?

Potetdamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har ekstremt med kviser anbefaler jeg at du oppsøker lege. Han vil eventuelt gi deg antibiotika som fjerner kvisene enkelt og raskt nesten uten bivirkninger. Eller kan du kjøpe noe som heter Baziron elr noe sånt på apoteket. Anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis du har ekstremt med kviser anbefaler jeg at du oppsøker lege. Han vil eventuelt gi deg antibiotika som fjerner kvisene enkelt og raskt nesten uten bivirkninger. Eller kan du kjøpe noe som heter Baziron elr noe sånt på apoteket. Anbefales :thumbup:

7432870[/snapback]

Dummeste jeg har hørt.

7432903[/snapback]

Dummeste du har hørt? Ja, da har du blitt skjermet for mye i livet. Fakta er fakta! Kommer du fra legemiddelindustien eller noe sånt? :ph34r:

Lenke til kommentar

|

Me2 Antibiotikan har bivirkinger, jeg fikk det på ERY-MAX, Hadde vondt i magen og kroppen i flrere dager.Man kan gjøre at bivirkningene ikke blir så store vis man drikker cultura, men funka ikke på meg, og så smakte det jævla dritt å:p. Og noen antibiotikaer kan gjøre at man kan få fler kviser i periode pga de som skal ut, popper fortere ut.

7432980[/snapback]

Det vikigste av alt er at antibiotika hjelper for noen. Mitt eneste tips er å oppsøke lege eller helsesøster. :thumbup:

Lenke til kommentar

7432870[/snapback]

Dummeste jeg har hørt.

7432903[/snapback]

Dummeste du har hørt? Ja, da har du blitt skjermet for mye i livet. Fakta er fakta! Kommer du fra legemiddelindustien eller noe sånt? :ph34r:

7432978[/snapback]

Kanskje det virker på deg, men jeg er 100% sikker på det finnes folk her inne det ikke fungerer på. Det virket på meg som om du beskrev det som rene trylledrikken.

Lenke til kommentar
For noen mennesker kan antibiotika være beste utvei. Da snakker jeg om mennesker som har store problemer med kviser! Jeg er lege selv og kan en del om dette.

7433126[/snapback]

Jada, har gått på antibiotika selv jeg, dog hadde det ingen virkning.

Men jeg skal ikke si imot deg jeg, det var ikke emnt personlig, men mer på måten du beskrev det på.

Lenke til kommentar
For noen mennesker kan antibiotika være beste utvei. Da snakker jeg om mennesker som har store problemer med kviser! Jeg er lege selv og kan en del om dette.

7433126[/snapback]

Jada, har gått på antibiotika selv jeg, dog hadde det ingen virkning.

Men jeg skal ikke si imot deg jeg, det var ikke emnt personlig, men mer på måten du beskrev det på.

7433160[/snapback]

Skjønner det ;) Men ut i fra statistiken og forskningen er antbiotika for mange helt nødvendig. En såkalt antibiotika kur på 4-6 uker er vanlig for mennesker med hyppig tilvekst av kviser.

Lenke til kommentar

Fra nå av følger jeg denne tråden nøye.

Jeg skal selv prøve en rutine en amerikaner har prøvd seg fram til.

For at det skal fungere er man nødt til å følge rutinen til punkt å prikke.

Går ut på at man;

1. vasker ansiktet lett. Tørker lett/lufttører.

2. En god dose 2.5% Benzoyl Peroxid

3. En fuktighetskrem med de rette ingrediensene.

Fyren som har laget denne kuren selger 2 produkter som han kan levere internasjonalt. Selve produktene er ikke særlig dyre men frakten koster litt.

Poenget er at man er ikke nødt til å kjøpe fra siden, man finner alle ingrediensene produktene bør og ikke bør ha på siden, og det er også en liste over alternative produkter som skal gjøre samme jobben.

Alt av info osv er gratis og dette virker mer serriøst en det meste annet jeg har sett.

Dan Kern's Regime (www.acne.org)

Lenke til kommentar
Noen som har en bra kur mot disse "blackheads-ene" (vet ikke hva det kalles på norsk)

Disse Får jeg aldri vekk med vanlig rensing og antibakteriell behandling...

:ermm:

7462213[/snapback]

Hud-ormer?

Kok opp vann, hell det over i et kar. Ta en håndduk over hodet ditt sånn at ansiktet blir fylt med damp. Vent, klem så forsiktig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...