Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?


Potetdamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om disse pillene har påvirket treningen min eller ikke. Jeg har sett lik fremgang som før, men jeg har mistet en del av motivasjonen, og føler jeg er mer sliten generelt enn før. Nå er det ca 4 uker igjen av kuren, så det blir spennende og se.

 

En annen litt rar bivirkning jeg har hatt, er at konsentrasjonen har blitt en god del dårligere, jeg husker også en god del dårligere enn før. Ettersom jeg skal starte å studere om 2-3 uker, så håper jeg dette gir seg fort. Begynner å bli lei av å måtte bytte på hva jeg holder på med hver time, fordi jeg ikke orker eller klarer mer.

 

Kvisene er nesten helt borte, etter 3 år på Tetra, så er dette helt fantastisk. Skulle ønske jeg fikk dette for to+ år siden.

 

Er leppene tørre lenge etter avsluttet kur? Det er en liten pris å betale, men det er smålig plagsomt på samme tid.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale et produkt som kan kjøpes resptfritt enten i butikk eller apotek? Har ikke noen sterke utbrudd, men oftest ca. 4-5 kviser om gangen.

Akkurat nå bruker jeg sånne pads fra Garnier hver morgen og kveld uten noe spesielt resultat, så hadde vært greit med et middel som faktisk fungerer! :)

Lenke til kommentar
Hva er deres erfaringer rundt Basiron 5% og Basiron Face Wash?

For min del funket det helt ok i et par ukers tid, så ble jeg immun

 

Vil ikke anbefale noen som helst reseptfrie produkter om man er hardere rammet enn en kvise nå og da. Er man ille plaget er det lege som gjelder, evnt livsstilsforandring

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om noe veldig effektivt mot hudorm på nesa? har liksom prikker over hele nesa.. Ikke at det er så synlig med mindre man studerer nesa på nært hold, men for meg som ser det hver dag, er det utrolig plagsomt, og uansett hvor mye jeg klemmer så forsvinner det ikke.. Blir bare groper omtrent..

 

Noen som vet om noe som kan funke? Flytter til USA nå snart, kanskje det er noe midler som ikke selges i Norge, men USA som kan funke?

Lenke til kommentar

Noen som vet om noe veldig effektivt mot hudorm på nesa? har liksom prikker over hele nesa.. Ikke at det er så synlig med mindre man studerer nesa på nært hold, men for meg som ser det hver dag, er det utrolig plagsomt, og uansett hvor mye jeg klemmer så forsvinner det ikke.. Blir bare groper omtrent..

 

Noen som vet om noe som kan funke? Flytter til USA nå snart, kanskje det er noe midler som ikke selges i Norge, men USA som kan funke?

 

Noe som heter Silicol skin eller noe lignenede skal fungere mot hudormer har jeg lest.

Lenke til kommentar

Noen som vet om noe veldig effektivt mot hudorm på nesa? har liksom prikker over hele nesa.. Ikke at det er så synlig med mindre man studerer nesa på nært hold, men for meg som ser det hver dag, er det utrolig plagsomt, og uansett hvor mye jeg klemmer så forsvinner det ikke.. Blir bare groper omtrent..

 

Noen som vet om noe som kan funke? Flytter til USA nå snart, kanskje det er noe midler som ikke selges i Norge, men USA som kan funke?

 

Noe som heter Silicol skin eller noe lignenede skal fungere mot hudormer har jeg lest.

 

Sjekka det ut, men stiller meg skeptisk enda etter å ha lest dette; http://www.hildechristina.com/produkter-jeg-skulle-%C3%B8nske-jeg-aldri-hadde-brukt-silicol-skin

Lenke til kommentar

Lurer på en ting.

Har dere som sliter med kviser her inne fet hud?

 

Det har jeg nemlig. Jeg vasker trynet morgen og kveld og så smører jeg på med nivea visage young control shine, men det tar ikke lang tid før huden har blitt fet igjen. Jeg tenkte jeg skulle begynne med en annen fuktighetskrem f.eks denne: http://no.strawberrynet.com/productDetail.aspx?isRedirect=yes&ProdId=56209&region=NO&trackid=2706500001

 

Det jeg lurer på er om noen har erfaring med denne eller eventuelt har en annen fuktighetskrem som er beregnet for fet hud å annbefale?

Lenke til kommentar

Jeg er en som alltid har følt meg utrolig heldig og takknemlig for å ha sluppet kviser .. Allid hatt ren hud ! Inntil NÅ! I en alder av 20 ... Syntes det var utrolig kjedelig, siden det skjedde over natten (nærmest) og det var MYE!? Vi snakker ordentlig "pizzatryne" beklager uttrykket) men, det gikk ordentlig inn på meg. De var dype og vonde, og de poppet opp daglig i dusintallet!

Jeg forlot sjelden huset, var flau, lukket meg inne ...

Som en følge av fortvilelsen min tydde jeg til ALT jeg kunne komme over. Hos legen fikk jeg tetracyclin, skinoren osv osv ... ALT på resept.. Også hos hudlegen. Proactiv, diverse renseserier og myyyyyye penger ble brukt. Ingenting hjalp ...

Etter mye research begynte jeg på p-pillen DIANE, og kom også over siden acne.org. DER KOM REDNINGEN!!!!!

Jeg bestillte serien fra Dan Kern (som går ut på en mild rens, og:

BENZOYL PEROXIDE!!! Det som er unikt er programmet hans!! Også til slutt en fuktighetskrem) Jeg er nå i uke 3, og jeg har ikke EN KVISE !?

 

VÆR SÅ SNILL, hvis du lider av akne, GI DET EN SJANSE! Det VIL fungere... Hva har du å tape? Det er ikke dyrt heller ...

Det eneste som tyder til hele denne kjipe perioden er de røde merkene etter kvisene, men dette vil forsvinne også, og er allerede på god vei til å bli borte... Vil bare "spre" budskapet videre, siden jeg vet hvor utrolig deprimerende det er!

 

 

Håper du prøver dette ut, og får like gode resultater som meg!

DU fortjener å ha en perfekt hud som alle andre :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...