Beyma Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Er det veldig dumt å kombinere trening og roa? Jeg vil prøve å skaffe meg en roa-kur, men jeg vil ikke slutte å trene når jeg allerede har kjøpt årskort på treningssenteret. Jeg trente masse inder roakur. Det har ingenting å si. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Det varierer nok. De fleste får jo bare tørr hud som bivirkning. Enkelte uheldige får muskel/leddplager. Men jeg sier "go for it". Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Folk som trener ofte og seriøst vil nok merke en nedgang i prestasjonsevnen under kuren, men med mindre du er en "boler" så tror jeg det ikke har noe og si Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Trener som regel tre ganger i uken, og da trener jeg ikke veldig lenge. Regner nok med at det skal gå greit. Jeg skal ta en tur til legen etter ferien, så får jeg se hva han mener. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Forøvrig så trente jeg regelmessig under kuren! Både styrke og kardio (er ikke noen muskelbunt ) og det gikk bare bra Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Trening er ikke noe problem, men jeg merker at det kunne svi litt ekstra når svetten kom. Dette var pga irritasjon og tør-het. Prestasjonen vil tvilsomt reduseres (spørs litt på hvilket nivå du er selvsagt..) Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Jeg vet ikke om disse pillene har påvirket treningen min eller ikke. Jeg har sett lik fremgang som før, men jeg har mistet en del av motivasjonen, og føler jeg er mer sliten generelt enn før. Nå er det ca 4 uker igjen av kuren, så det blir spennende og se. En annen litt rar bivirkning jeg har hatt, er at konsentrasjonen har blitt en god del dårligere, jeg husker også en god del dårligere enn før. Ettersom jeg skal starte å studere om 2-3 uker, så håper jeg dette gir seg fort. Begynner å bli lei av å måtte bytte på hva jeg holder på med hver time, fordi jeg ikke orker eller klarer mer. Kvisene er nesten helt borte, etter 3 år på Tetra, så er dette helt fantastisk. Skulle ønske jeg fikk dette for to+ år siden. Er leppene tørre lenge etter avsluttet kur? Det er en liten pris å betale, men det er smålig plagsomt på samme tid. Endret 25. juli 2010 av PaperWalls Lenke til kommentar
2ore Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Noen som kan anbefale et produkt som kan kjøpes resptfritt enten i butikk eller apotek? Har ikke noen sterke utbrudd, men oftest ca. 4-5 kviser om gangen. Akkurat nå bruker jeg sånne pads fra Garnier hver morgen og kveld uten noe spesielt resultat, så hadde vært greit med et middel som faktisk fungerer! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Hva er deres erfaringer rundt Basiron 5% og Basiron Face Wash? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Basiron face wash tørket ut fjeset mitt, og var ikke særlig effektivt for kvisene for min del. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Hva er deres erfaringer rundt Basiron 5% og Basiron Face Wash? Kjøpte Basiron 5% her om dagen og planlegger å begynne med det etter sommeren er over. Er spent på hvordan det kommer til å fungere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Hva er deres erfaringer rundt Basiron 5% og Basiron Face Wash? For min del funket det helt ok i et par ukers tid, så ble jeg immun Vil ikke anbefale noen som helst reseptfrie produkter om man er hardere rammet enn en kvise nå og da. Er man ille plaget er det lege som gjelder, evnt livsstilsforandring Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Noen som vet om noe veldig effektivt mot hudorm på nesa? har liksom prikker over hele nesa.. Ikke at det er så synlig med mindre man studerer nesa på nært hold, men for meg som ser det hver dag, er det utrolig plagsomt, og uansett hvor mye jeg klemmer så forsvinner det ikke.. Blir bare groper omtrent.. Noen som vet om noe som kan funke? Flytter til USA nå snart, kanskje det er noe midler som ikke selges i Norge, men USA som kan funke? Lenke til kommentar
eldjak Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Noen som vet om noe veldig effektivt mot hudorm på nesa? har liksom prikker over hele nesa.. Ikke at det er så synlig med mindre man studerer nesa på nært hold, men for meg som ser det hver dag, er det utrolig plagsomt, og uansett hvor mye jeg klemmer så forsvinner det ikke.. Blir bare groper omtrent.. Noen som vet om noe som kan funke? Flytter til USA nå snart, kanskje det er noe midler som ikke selges i Norge, men USA som kan funke? Noe som heter Silicol skin eller noe lignenede skal fungere mot hudormer har jeg lest. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Noen som vet om noe veldig effektivt mot hudorm på nesa? har liksom prikker over hele nesa.. Ikke at det er så synlig med mindre man studerer nesa på nært hold, men for meg som ser det hver dag, er det utrolig plagsomt, og uansett hvor mye jeg klemmer så forsvinner det ikke.. Blir bare groper omtrent.. Noen som vet om noe som kan funke? Flytter til USA nå snart, kanskje det er noe midler som ikke selges i Norge, men USA som kan funke? Noe som heter Silicol skin eller noe lignenede skal fungere mot hudormer har jeg lest. Sjekka det ut, men stiller meg skeptisk enda etter å ha lest dette; http://www.hildechristina.com/produkter-jeg-skulle-%C3%B8nske-jeg-aldri-hadde-brukt-silicol-skin Lenke til kommentar
Gjest Leif Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Lurer på en ting. Har dere som sliter med kviser her inne fet hud? Det har jeg nemlig. Jeg vasker trynet morgen og kveld og så smører jeg på med nivea visage young control shine, men det tar ikke lang tid før huden har blitt fet igjen. Jeg tenkte jeg skulle begynne med en annen fuktighetskrem f.eks denne: http://no.strawberrynet.com/productDetail.aspx?isRedirect=yes&ProdId=56209®ion=NO&trackid=2706500001 Det jeg lurer på er om noen har erfaring med denne eller eventuelt har en annen fuktighetskrem som er beregnet for fet hud å annbefale? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Slenger meg på der. Jo fetere huden er, jo mer kviser, ihvertfall i mitt tilfelle... Lenke til kommentar
Gjest A Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Jeg er en som alltid har følt meg utrolig heldig og takknemlig for å ha sluppet kviser .. Allid hatt ren hud ! Inntil NÅ! I en alder av 20 ... Syntes det var utrolig kjedelig, siden det skjedde over natten (nærmest) og det var MYE!? Vi snakker ordentlig "pizzatryne" beklager uttrykket) men, det gikk ordentlig inn på meg. De var dype og vonde, og de poppet opp daglig i dusintallet! Jeg forlot sjelden huset, var flau, lukket meg inne ... Som en følge av fortvilelsen min tydde jeg til ALT jeg kunne komme over. Hos legen fikk jeg tetracyclin, skinoren osv osv ... ALT på resept.. Også hos hudlegen. Proactiv, diverse renseserier og myyyyyye penger ble brukt. Ingenting hjalp ... Etter mye research begynte jeg på p-pillen DIANE, og kom også over siden acne.org. DER KOM REDNINGEN!!!!! Jeg bestillte serien fra Dan Kern (som går ut på en mild rens, og: BENZOYL PEROXIDE!!! Det som er unikt er programmet hans!! Også til slutt en fuktighetskrem) Jeg er nå i uke 3, og jeg har ikke EN KVISE !? VÆR SÅ SNILL, hvis du lider av akne, GI DET EN SJANSE! Det VIL fungere... Hva har du å tape? Det er ikke dyrt heller ... Det eneste som tyder til hele denne kjipe perioden er de røde merkene etter kvisene, men dette vil forsvinne også, og er allerede på god vei til å bli borte... Vil bare "spre" budskapet videre, siden jeg vet hvor utrolig deprimerende det er! Håper du prøver dette ut, og får like gode resultater som meg! DU fortjener å ha en perfekt hud som alle andre Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Ville ikke vært for entusiastisk. Etter en stund venner huden seg til benzoyl peroxide, og virkningen avtar. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Samme virkestoffet (Benzoyl Peroxid) finnes i Basiron, som fåes reseptfritt på apoteket. Siden du nevner p-piller kan jo også det ha hatt noe med saken å gjøre? Det er jo tross alt hormoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå