salamishit Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Gir proteiner mye kviser? Ser at flere mener blandt annet melk ikke er bra for kviser og har lest at noen som bruker proteinpulver har fått mer kviser.. *slettet* Endret 18. juli 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Noen forslag til kremer ( ikke tabletter ) som har gitt dere positive resultater? Aberela funker bra. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Feil, jeg kutta ut absolutt ALL brus, godteri, potetgull alt usunt. Drakk bortimot 2 og en halv liter vann hver dag i 5 uker. Kvisene forsvant med en gang. Selv om det virket å slutte med usunn mat for deg betyr ikke at påstanden hans var feil. <_< Lenke til kommentar
MST Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Noen forslag til kremer ( ikke tabletter ) som har gitt dere positive resultater? Aberela funker bra. Må jeg ta en tur til legen for å få tak i denne? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Jepp, det må du nok. Jeg har nå gått på forskjellige piller i godt over ett år, men jeg har fortsatt problemer. Jeg er ikke veldig hardt rammet, men til tider får jeg ganske store utbrudd. Burde jeg prøve å skaffe meg roa? Lenke til kommentar
MST Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Okei Husker jeg var hos legen for ett års tid sia og da fikk jeg en sånn hvit firkanta flaske med noe jeg skulle smøre direkte på kvisene, er vel ikke samme greia du snakker om? siden den funker ikke sånn kjempebra Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Tube meg tykk krem som smøres på kvisene. Lenke til kommentar
MST Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Aha Det der er noe helt annet enn det jeg prøvde, så får gi det ett forsøk EDIT: Leste at differin gel skulle være bedre enn den der, kan det stemme? evt. hvor får jeg tak i differin gel? Endret 18. juli 2010 av MST Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Tetra kan ikke oppnå samme resultatet som Roa. Når det gjelder mine bi-virkninger, så var det stort sett generelt tørr hud (har det fremdeles 3-4 år etter) jeg slet med. Mulig at jeg var deprimert når jeg tenker over det nå, men tør ikke å garantere at det var roa'en (var ganske usosial på den tiden..) Men nå 3-4 år etter er du fortsatt kvisefri? Kvise fri vil jeg ikke kalle meg, men absolutt MYE bedre! Jeg sliter ikke med store kviser lengre, kun "normale" av og til. Synes kuren absolutt var verd "plagene", skulle bare ønske at jeg startet før slik jeg slapp arrene! Til de som mener at kosthold har noe å si, dere har ikke problemer med kviser som ROA vil rette på! Grunnen til at dere opplever mer kviser når dere spiser dårlig mat, er at dere blir mer fettete i ansiktet noe som tetter porene og gjør at talgen ikke kommer ut på normal måte. Den typen kviser jeg hadde (les: krater) kommer av for høy talgproduksjon og ville ikke vært påvirket av mat eller hygiene.. 1 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 2 mdn etter jeg at jer er ferdig med roa. Er helt kvisefri på rygg, bryst og nakke. Det popper opp noen kviser i ansiktet, men de forsvinner med en gang. Får en del kviser på halsen etter barbering. Skjer hver gang :S Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 2 mdn etter jeg at jer er ferdig med roa. Er helt kvisefri på rygg, bryst og nakke. Det popper opp noen kviser i ansiktet, men de forsvinner med en gang. Får en del kviser på halsen etter barbering. Skjer hver gang :S Kvisene på halsen er trolig irritasjon. Prøv å bruk maskin eller mildere barberings utstyr. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 2 mdn etter jeg at jer er ferdig med roa. Er helt kvisefri på rygg, bryst og nakke. Det popper opp noen kviser i ansiktet, men de forsvinner med en gang. Får en del kviser på halsen etter barbering. Skjer hver gang :S Kvisene på halsen er trolig irritasjon. Prøv å bruk maskin eller mildere barberings utstyr. Det kommer kviser etter barbering jo. De samme stedene hver gang. Er rimelig fornøyd etter kuren. Fortsetter det slik det er nå må jeg si at roa funker, men jeg skal ta kuren et par mnd til for å være sikker. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 Litt usikker på om du er enig eller uenig med meg her.. :S Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 Skal ta fly imorgen så noen som har tips om noen skrubb/krem for uren hud ? TaxFree shoppin Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 Hvis du sliter med kviser etter barbering prøv å bytte fra høvel til maskin eller vica verca, om man bruker høvel så skift blad ofte! Pleier å skifte kanskje 1 gang i uken... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 Hvis du sliter med kviser etter barbering prøv å bytte fra høvel til maskin eller vica verca, om man bruker høvel så skift blad ofte! Pleier å skifte kanskje 1 gang i uken... Hva er da barberings utgiftene dine i året da? Skal prøve maskin de neste ukene. Har en god en liggende, men liker høvel best. Old school Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 Siden porene etter barbering blir åpnet, kan det være lurt å smøre på Dalacin rett etter barbering. Funker knall for meg. Lenke til kommentar
Gjest al Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Er 18 år og har gått på tetra kur 3 ganger. To seksmåneders kurer og en 3 måneders. Har fremdeles en del småkviser og noen dype i ansiktet, brystet og ryggen. Ikke allverdens, men nok til å ødelegge en del. Har noen arr, og antar at jeg fremdeles får fra de dype. Er neste steg roa nå, eller? Eller kan jeg eventuellt gå til fastlegen og be om roa? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Tetra suger. Er glad for at jeg fikk Roa kur såpass "tidlig". 1 år etter utbruddene. Nå er kvisene helt borte! Det var verdt bivirkningene. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Er det veldig dumt å kombinere trening og roa? Jeg vil prøve å skaffe meg en roa-kur, men jeg vil ikke slutte å trene når jeg allerede har kjøpt årskort på treningssenteret. Endret 21. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå