OPL Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 noen som har prøvd denne, høres fristende ut. http://www.gents.no/products/Zeno.htm Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 OPL: Sikkert noe piss, men kjøpte en nettop! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 2000?! Ebay ! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg foreslår strykejern på 500 grader. funker det? seriøst nei, min bror så denne tråden å prøvde, det gikk slettes ikke bra! når har han et STORT brannsår og betennelse :/ Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg vurderer å fjerne arr med laser. Noen som har forslag til gode hudklinikker i Oslo eller rett utenfor? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg vurderer å fjerne arr med laser. Noen som har forslag til gode hudklinikker i Oslo eller rett utenfor? Arr i ansiktet kan du få dekket av staten (egenandel på en legetime..) Jeg har tatt en tur i ansiktet, skal tilbake i februar.. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Er du sikker? Jeg fikk vite av min lege at dette er noe jeg må ta utenfor systemet. Arrene er jo selvpåskyldt etter mye kløing og skraping av kviser. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har nå fått en behandling og skal ha en ny i februar. Mulig at mitt tilfellet er ekstremt. Men hvis du har tydelige arr (innover groper) på grunn av kviser, så ser jeg ikke hvorfor du ikke skal få behandling. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Gått på roa i en uke nå.. Kjenner allerede at jeg tørr i huden.. Kvisene er der, men føles litt mindre hissige.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tar mer enn en uke før det kommer igjennom og begynner å virke Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Min tredje uke med roa nå... Har knapt kviser i ansiktet lengre! Hudormen gjenstår i ansiktet, men nå er det nesten ikke en kvise igjen bortsett fra på ryggen... Den har ikke blitt så mye bedre enda! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Til dere som har tatt roa: Jeg er ca 40 dager etter min roa kur, og har fått et par små kviser. Er dette normalt, eller var dere helt frie for kviser etter roa? Bør jeg bekymre meg? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Til dere som har tatt roa: Jeg er ca 40 dager etter min roa kur, og har fått et par små kviser. Er dette normalt, eller var dere helt frie for kviser etter roa? Bør jeg bekymre meg? Roa betyr ikke at du ALDRI vil få en kvise igjen... Du blir 90 % bedre som regel, men noen kviser må man regne med. Vask huden med mild såpe fra apoteket? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Da har jeg startet en Bvitamin kur! Skal oppdatere hvordan det funker Lenke til kommentar
jahas Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Til dere som har tatt roa: Jeg er ca 40 dager etter min roa kur, og har fått et par små kviser. Er dette normalt, eller var dere helt frie for kviser etter roa? Bør jeg bekymre meg? Roa betyr ikke at du ALDRI vil få en kvise igjen... Du blir 90 % bedre som regel, men noen kviser må man regne med. Vask huden med mild såpe fra apoteket? Ok Vasker ikke ansiktet med noe annet enn vann foreløpig... prøver å la huden "hente" seg inn etter kuren.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vann er da ikke bra for huden, siden den tørker inn huden. Hvordan mener du huden skal hente seg inn? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vann er ikke optimalt, men det tørker ut huden mindre enn vanlig såpe. På apotektet får du såper som er laget for å vanske ansiktet. Gode fuktighets kremer er viktig, en lett til dagen og en tykkere når du er hjmme/skal legge deg. Jeg fikk epiduo etter jeg hadde hatt laser, virker utrolig godt! Anbefales! =) Lenke til kommentar
jahas Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vann er da ikke bra for huden, siden den tørker inn huden. Hvordan mener du huden skal hente seg inn? Mener at jeg skyller ansiktet morgen og kveld, uten å bruke såpe. Er vel ikke optimalt og bruke såpe i ansiktet når det er så tørt? Lenke til kommentar
Gjest NoAlco Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har funnet ut etter et par øl eller et par shots av hvilken som helst alkohol rensker huden min fullstendig og da er det gjerne rent opp til 1 uke. Nå er jeg i den ulempen av at jeg ikke kan drikke hver helg, så hva er det alkoholen inneholder som rensker ansiktet mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå