Bruker-161582 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Skal begynne på antibiotika - tetralysal og kremen aberela.Noen som erfaringer med disse produktene ? Hvor lang tid det tar før de virker ? Jeg fikk resept på akkurat det samme som deg. Aberela hadde ikke noe virkning for meg, men tetralysal var veldig bra. Er omtrent kvisefri, kun arr jeg sitter igjen med. Edit: EDIT: Etter å ha vært hos hudlegen, og fått vite at det ikke er noe særlig å gjøre med arrene jeg har på rygg og bryst har jeg søkt litt rundt omkring. Det meste av sånn kremer ogsånt funker jo ikke, men fant noe veldig interresant nå. LINK Ser ut som noe virkelig sterke greier. Noen som har noen som helst erfaring om dette eller lignendes? Endret 7. september 2009 av Tozva Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) FEIL Endret 7. september 2009 av Tozva Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Betaler dere og 800kr for en boks med 100 piller? Roa pillene det er snakk om. Endret 14. september 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ja, men spar på kvitteringen fordi alt over en viss grense blir dekt av staten. Tror jeg hvertfall.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 90% får du dekka av staten Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hm, fikk det ikkje på blå resept vertfall. Hvordan får eg penger igjenn da? Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 du får det på blå resept. men du må fullføre hele kuren, før du skal vise kvitteringene til hudlegen. du får dekket 90% av alt over 1800-2000kr, husker ikke nøyaktig. du skulle fått beskjed om at det var blå resept. men ta vertfall vare på kvitteringene, og klarer du å miste de, så har de kvitteringene på dataen, så kjøp de på samme stedet. Gled deg har gått 2,5 måneder, og blir bedre for hver dag. ingen kviser på rygg, (smååå arr) et par små røde prikker på brystet (arr) og trynet blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg tror vi kan konstatere med denne tråden at det ikke finnes noen dokumentert kur mot kviser. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg tror vi kan konstatere med denne tråden at det ikke finnes noen dokumentert kur mot kviser. Så tetracylener funker ikke? Roaccutan funker ikke? basiron funker ikke? Har du en kvise innimellom kan basiron hjelpe deg. Har du litt mer kviser kan Tetra hjelpe deg, selv om mange blir immun etterhvert. Har du et skikkelig kviseproblem er roaccutan tingen. ca 80% av de som tar roaccutan får aldri et kviseproblem igjen. Fremdeles like sikker? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det er ingen kur, men det er mange hjelpemiddler som (hos noen) fjerner problemet og andre gjør det mye mindre! "oss" med kviser har et valg fremfor å hjemme oss bak dataskjermern ;D Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Til dere som går/har gått på raoccutan: Hvor stor dose endte/ender dere opp med? Tror jeg får litt over 125mg/kg til slutt... Ser det er noen steder som anbefaler 100-120mg/kg, mens andre anbefaler 120-150mg/kg. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg foreslår strykejern på 500 grader. Prøver nå, stiller deg ansvarlig hvis dette funker dårlig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg foreslår strykejern på 500 grader. Prøver nå, stiller deg ansvarlig hvis dette funker dårlig. Du blir aillefall kvitt KVISE delen av arrene ;D Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Funket fett! Takk Bytex, anbefaler dette til andre. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 DETTE ER LØGN, DET DU ENDER OPP MED ER MER ØDELAGT ANSIKT ENN DU NOEN GANG HAR TRODD DU SKULLE FÅ! Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 DETTE ER LØGN, DET DU ENDER OPP MED ER MER ØDELAGT ANSIKT ENN DU NOEN GANG HAR TRODD DU SKULLE FÅ! Flott at du er sier fra, men henvis gjerne til dokumentasjon som tilsier dette. Og forresten, overdreven bruk av store bokstaver er helt unødvendig og virker dessuten mot sin hensikt. Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 strykejern på kviser:S? tviler på den ja:P har funnet ut at det hjelper noen ganger å ta sol på solarium, etter noen besøk, så forsvant iallefall mange av kvisene på ryggen.' men det koster en del da i lengden. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 strykejern på kviser:S? tviler på den ja:P har funnet ut at det hjelper noen ganger å ta sol på solarium, etter noen besøk, så forsvant iallefall mange av kvisene på ryggen.' men det koster en del da i lengden. True, men du får en bonus: En fin brunfarge Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Til dere som går/har gått på raoccutan: Hvor stor dose endte/ender dere opp med?Tror jeg får litt over 125mg/kg til slutt... Ser det er noen steder som anbefaler 100-120mg/kg, mens andre anbefaler 120-150mg/kg. Selv tar eg 1 pille, så 2 neste dag, så 1 igjenn osv.. Merker eg begynner og og bli ganske tørr i ansiktet nå etter en liten uke allerede! Endret 19. september 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå